استاندار مرکزی از تکمیل و بهره‌برداری کناررود منطقه گردشگری گردو اراک تا پایان امسال خبر داد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری گردو اراک در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به اینکه در هفته بیش از صد هزار نفر از این منطقه گردشگری استفاده می‌کنند و منطقه گردو یکی از مناطقی در استان است که تفریحگاه مردم محسوب می‌شود تا پایان سال ۹۹ در راستای توسعه دره گردو کناررود این منطقه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

آقازاده با اشاره به اینکه منطقه گردو یکی از مناطقی در استان است که تفریحگاه مردم محسوب می‌شود افزود: از این ۲۰ میلیارد تومان در حال حاضر ۱۵ میلیارد تومان آماده و قطعی است.

او اضافه کرد: پیمانکار این طرح با قرارداد ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با افزایش ضریب ۲۰ درصد قراردادش به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تامین آب برای آبیاری درختان از ابتدای مسیر به طول ۹۰ هکتار آماده شده است بیان کرد: در طرح کناررود منطقه گردو رودخانه دره گردو دیوار سازی می‌شود و اطراف آن هم پیاده رو سازی و مبلمان می‌شود.

او ادامه داد: همزمان سازمان عمران و فضای سبز شهرداری هم کار‌های مربوط به احداث ۵ کیلومتر راه دسترسی به این منطقه و فضای سبز و درختکاری را به عهده دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.