۲ مرکز خدمات کشاورزی تحت نظارت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان‌های زهک و هیرمند با حضور مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید رضا فاطمی  مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی اظهارداشت: با توجه به سفرهای متعدد به سیستان و بلوچستان آماده همکاری با کشاورزان منطقه هستیم.

سید رضا فاطمی افزود: به عنوان نماینده آستان قدس رضوی خواهان کمک به رونق اقتصاد و درآمد زایی بیشتر در سیستان و بلوچستان هستیم.

او از عقد قرار داد کشت ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی نیمروز خبر داد و افزود: ظرفیت‌های کشاورزی منطقه با حمایت‌های اقتصادی شکوفا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان نیز گفت: بر اساس قانون افزایش بهره‌وری و نظام جامع دامپروری کشور مبنی بر واگذاری امور تصدی‌گری جهادکشاورزی به بخش خصوصی تاکنون ۱۴ مرکز در سطح استان راه‌اندازی شده که ۶ مرکز در سیستان است.

بهزاد شهرکی افزود: با راه‌اندازی این مراکز غیر دولتی علاوه‌بر بهره‌گیری از دانش وروش‌های علمی و مشارکت حداکثری فارغ‌التحصیلان و فعالان بخش کشاورزی در تصدیگری وظایف وزارت جهادکشاورزی، ایجاد فرصتهای جدید شغلی وتنوع بخشی به ظرفیت‌های اشتغال در بخش کشاورزی فراهم می‌شود.

او با اشاره به تدوام ایجاد مراکز خدمات غیر دولتی جدید در سالجاری و سال‌های آینده گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در کنار ۳۸ مرکز خدمات کشاورزی دولتی خدمات متنوع کشاورزی را به کشاورزان سطح استان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار