مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

بازی فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ/ جدال غول‌های اروپایی در لیسبون

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب با  ۲ دیدار بارسلونا - بایرن مونیخ و منچستر سیتی - لیون پیگیری می شود.

بارسلونا – بایرن مونیخ/ جدال جذاب کاتالان‌ها و باواریایی‌ها

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ امشب در ورزشگاه دالوژ به مصاف هم می‌روند. این دیدار را می‌توان جذاب‌ترین بازی این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا دانست.

کیکه ستین (سرمربی بارسلونا) که در لالیگا نتوانست رضایت هواداران را کسب کند، کار سختی در برابر شاگردان فلیک دارد.

باواریایی‌ها (لقب تیم بایرن مونیخ) هر ۵ دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در رقابت‌های لیگ و جام حذفی آلمان مقام قهرمانی را کسب کرده اند. آن‌ها در بازی گذشته خود هم با ۴ گل تیم چلسی را در هم کوبیدند. بایرنی‌ها می‌توانند با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه گانه کنند.

تیم بارسلونا هم در مرحله یک هشتم نهایی در دیداری جذاب موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم ناپولی را شکست دهد. آبی اناری پوشان در ۵ دیدار اخیر خود ۴ پیروزی کسب کرده اند و در یک دیدار هم شکست خورده اند.

در ۶ تقابل اخیر این ۲ تیم، باواریایی‌ها صاحب ۴ پیروزی و کاتالان‌ها صاحب ۲ پیروزی شده اند.

دیدار جذاب بارسلونا و بایرن مونیخ/ تلاش پاریسی‌ها و باواریایی‌ها برای کسب سه گانه

مشکل اصلی تیم بارسلونا در این بازی، مصدومیت لیونل مسی بود که به گفته سرمربی این تیم مصدومیت او جدی نبوده و می‌تواند تیمش را در بازی مقابل بایرن مونیخ همراهی کند.


بیشتر بخوانید


منچسترسیتی – لیون/ تلاش گواردیولا برای پایان ناکامی‌ها

دیدار جذاب بارسلونا و بایرن مونیخ/ تلاش پاریسی‌ها و باواریایی‌ها برای کسب سه گانه

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی انگلیس و لیون فرانسه از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه (۲۵ مرداد) در ورزشگاه ژوزه آلوالاده به مصاف هم می‌روند.

سیتیزن‌ها (لقب منچسترسیتی) در اوج آمادگی قرار دارند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند تیم رئال مادرید را از گردونه مسابقات حذف کنند.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از کسب ۲ عنوان قهرمانی با تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، دیگر نتوانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. او می‌تواند در این فصل به ناکامی سال‌های اخیر خود پایان دهد.

مشکل بزرگ تیم منچسترسیتی غیبت سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی این تیم است. او به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نخواهد بود.

از طرفی دیگر تیم لیون با خلق یک شگفتی توانست تیم قدرتمند یوونتوس که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود داشت، شکست دهد. ممفیس دپای ستاره این تیم است که اگر سیتیزن‌ها لحظه‌ای از او غافل شوند شاید همانند یوونتوسی‌ها از دور مسابقات کنار روند.

تیم‌های منچسترسیتی و لیون پیش از این در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ به مصاف هم رفته اند که در بازی رفت لیونی‌ها با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند و بازی برگشت هم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار