«حسرت» با موضوع خانواده و کودکان در اندیمشک کلید می خورد

ساخت فیلم داستانی «حسرت» به کارگردانی و تهیه کنندگی فاطمه یعقوبیان هنرمند اندیمشکی آغاز شد.

فاطمه یعقوبیان کارگردان و تهیه کننده فیلم داستانی «حسرت» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهرستان اندیمشک این بار در زمینه‌ی فیلمسازی عرصه‌ی جدیدی را تجربه میکند.

او افزود: تا پیش از این کار‌های مستند و داستانی بسیاری را با صدا و سیما به صورت حرفه‌ای همکاری داشته ام و حالا در حال ساخت فیلم «حسرت» هستم.

یعقوبیان با بیان اینکه قصه این فیلم پیرامون اعتیاد است و جامعه هدف آن نیز خانواده و کودکان هستند، اظهار داشت: فیلم داستانی «حسرت» در ۲۰ دقیقه ساخته می‌شود و قصه حال و هوای اجتماعی و امروزی دارد و به موضوع کودک آزاری به دست والدین معتاد می‌پردازد.

فاطمه یعقوبیان کارگردان فیلم داستانی حسرت

این کارگردان جوان که مدرس بازیگری، فارغ التحصیل رشته‌ی سینما، کارگردانی، عکاسی، نورپردازی، مونتاژ رایانه‌ای و نویسندگی نیز هست، با اشاره به این مسئله که سعی دارد پس از این به طور منسجم‌تر در خوزستان با علاقمندان همین استان کار‌های دیگری را بسازد، افزود: این فیلم برای جشنواره فیلم کوتاه تهران ساخته خواهد شد.

تا کنون ۳۰ اثر با عناوین مختلف از این کارگردان در جشنواره‌های مختلف سراسری مقام آورده است که از جمله‌ی آن‌ها میتوان به راه یابی مستند‌های گردشگری و ایران شناسی به جشنواره‌های صدا سیما در قالب مستند‌های «گنج رنج»، راه یابی فیلم داستانی مستند «لکه بیرنگ» به جشنواره انجمن سینمای جوان تهران، مقام اول کارگردانی برای فیلم داستانی تیلا در جشنواره دانشجویی (دانشکده رسانه‌های تصویری سروش) اشاره کرد.

از دیگر آثار و کارهای هنری یعقوبیان می توان فیلم داستانی کوتاه روزنامه دیواری (انجمن سینمای جوان اهواز) به نویسندگی و کارگردانی او، ساخت مستند پلی به آسمان به سفارش شبکه ارتش سال ۹۸ از سیل خوزستان برای پخش در شبکه مستند، تجربه داوری جشنواره فیلم و عکاسی جشنواره شمسه تهران، جایزه پژوهش برای فیلم مستند داستانی جاده مرگ پژوهشگر، فیلم «فرش لری» به سفارش شبکه مستند، فیلم داستانی «پیاده رو» به سفارش انجمن سینمای جوان جشنواره تهران برشمرد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: فیلم کوتاه ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.