در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
حجم معاملات شمش طلای مرکز مبادله به بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم رسید
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید اکبر بنی طبا مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به اینکه جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری «سازگاری با تغییر اقلیم» برگزار شد گفت: توسعه مشارکت رسانهها و وزارت نیرو در راستای اصلاح شیوه مصرف از اهداف این جشنواره بود.
او با بیان اینکه از بین ۵۵۷ ا ثررسیده به جشنواره ۴۰ اثر نهایی رتبههای برتر در محورهای مختلف را کسب کردند افزود: آبفای استان اصفهان رتبه دوم رادر رشته موشن گرافیک کسب کرد.
نخستین جشنواره نیرو و رسانه سال گذشته با شعار محوری “مدیریت مصرف و تقاضا” مقارن با روز جهانی آب در دوم فروردین ماه برگزار شد.
انتهای پیام/م