درخشش فرهنگیان بهبهانی در جشنواره الگوی برتر تدریس

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب ۲ مقام استانی در ششمین جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی از سوی معلمان شهرستان و راهیابی به مرحله کشوری خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۳ مرحله شهرستانی، استانی و کشوری در پایه‌های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول برگزار شد.

او افزود: از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها، ترغیب دبیران به شناسایی، استفاده و ترویج روش‌های نوین یاددهی و یادگیری، فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعداد‌های نهفته دبیران با تکیه بر کاربست روش‌های تدریس فعال و مؤثر را نام برد.

عبدی پور در ادامه با اشاره به مشارکت دبیران بهبهان در جشنواره‌های آموزشی، افزود: در ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، مهتاب ورزنده در تدریس با موضوع راه رهایی و فرشته خسروانی در تدریس با موضوع تاب آوری موفق به کسب مقام برتر استانی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: دبیرخانه کشوری این جشنواره در استان یزد مستقر است و داوری آثار راه یافته به مرحله کشوری در تابستان امسال انجام خواهد شد و کسب این موفقیت آموزشی را به حوزه معاونت پرورشی، دبیران برگزیده و جامعه فرهنگیان ساعی بهبهان تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.