تاریخ احتمالی عرضه محصولات جدید اپل اعلام شد

یکی از تحلیل‌گران دنیای ارتباطات تاریخ دقیق معرفی محصولات جدید شرکت اپل را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که اخبار مربوط به نسل بعدی گوشی‌های شرکت اپل در فضای مجازی منتشر می‌شود. بسیاری از این اخبار به ظاهر آیفون ۱۲ و یا حتی سخت افزار استفاده شده در این گوشی مربوط می‌شوند. اما در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای طرفداران اپل و یا سایت‌های خبری به زمان معرفی این نسل از گوشی‌های شرکت اپل مربوط می‌شود؛ چرا که اپل نه تنها در این مراسم قصد دارد از گوشی جدید خود پرده‌برداری کند بلکه احتمال معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز وجود دارد. اما به تازگی یکی از تحلیل‌گران دنیای گوشی‌های هوشمند که در گذشته نیز تاریخ معرفی آیفون SE را اعلام کرده بود، تاریخ احتمالی معرفی آیفون ۱۲ را اعلام کرده است.

بر اساس اعلام یکی از تحیل‌گران دنیای ارتباطات اپل قصد دارد مراسم معرفی آیفون جدید خود را در ۱۲ اکتبر برگزار کند، اما ظاهرا معرفی کلیه محصولات جدید اپل به صورت یک‌جا انجام نخواهد شد و شرکت اپل با برگزاری مراسمی مطبوعاتی در ۷ سپتامبر، از اپل واچ و تبلت جدید خود پرده‌برداری خواهد کرد و پس از گذشت یک هفته، عرضه محصولات معرفی شده این شرکت در بازار آغاز خواهد شد.

آیفون 12

تاخیر در عرضه iPhone 12 Pro

این تحلیل‌گر همچنین اعلام کرده است که شرکت اپل به احتمال بسیار زیاد در عرضه نسخه Pro آیفون ۱۲ به مشکل برخواهد خورد و عرضه این گوشی در بازار از ماه نوامبر به بعد انجام خواهد شد.

با این حال روی تاریخ‌های اعلام شده نمی‌توان حساب باز کرد چرا که شرکت اپل هنوز هیچ خبری درباره برگزاری مراسمات خود اعلام نکرده است و مشخص نیست که تحلیل‌گر مذکور این بار هم توانسته باشد پیش‌بینی درستی را انجام داده باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار