مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان گفت: بازار روز ویژه بانوان با هدف تمهید شرایط و فرصتی برای عرضه توانمندی‌های این قشر بویژه زنان بی سرپرست و بدسرپرست در شهرستان کاشان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نرجس قربانیان، مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان، در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان کاشان گفت: رایزنی‌های بسیاری برای بازار روز زنان به منظور ایجاد اشتغال انجام و در نهایت مقرر شد این بازار با توجه به ظرفیت‌ها از شهریورماه هر پنجشنبه در فرهنگ‌سرای فیض از ساعت ۹ تا ۲۱ برپا شود.

او، با اشاره به اینکه برخی بانوان کاشانی نیاز مالی دارند، اما فاقد توانایی اجاره مکان مناسبی هستند و در نقاطی نسبت به عرضه محصولات می‌پردازند که در شان آن‌ها نیست افزود: راه اندازی این بازار کمک بزرگی به این بانوان کی کند.

مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان، تشریح کرد: مکان جدید با توجه به قابلیت‌هایی که دارد و هم به دلیل اینکه در فرهنگ‌سرا است شان بانوان نیز همراه با رعایت بحث‌های فرهنگی لحاظ می‌شود.

او، افزود: مقدمات کار انجام و افراد توانمند شناسایی شدند و به دستگاه‌ها نیز اطلاع داده شده است که جمعیت هدف به ویژه زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست یا نیازمند کار که توانایی عرضه محصول دارند، در این راستا معرفی شوند تا در فهرست مورد نظر قرار بگیرند که همه افراد بتوانند به صورت برابر از این فرصت استفاده کنند.

به گفته او، شرایط جدید خانواده‌ها و تغییر سبک زندگی از جمله لزوم اشتغال بانوان، در طرح همیاران بانوان سالمند نیز با هدف حفظ ارزش‌ها در خانواده‌های کاشانی پی‌ریزی شد که تا کنون با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و اداره بهزیستی به عنوان دستگاه متولی، چندین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب انجام شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار