۵۲۰ نفر در هشت روز به تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شد

در حالی که تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر در شانزدهم مرداد ۹ هزار و ۷۵ نفر اعلام شده بود امروز دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان این تعداد را ۹ هزار و ۵۹۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۳۲۱ بیمار در این بخش‌ها حضور دارند.

او بابیان اینکه ابتلای ۱۹۹ نفر از این تعداد به کرونا تایید شده است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون ۵۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۲۳ نفرشان با کمک دستگاه نفس می‌کشند.


بیشتر بخوانید


کشمیری با اشاره به فوت سه نفر دیگر ادامه داد: دو نفر پنجشنبه و یک نفر نیز سه‌شنبه فوت کرده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام شده است و در رده سنی ۵۸ تا ۷۸ سال بوده‌اند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۵۹۵ مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده‌اند و تعداد موارد فوتی به ۳۹۵ مورد رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بستری شدن ۱۵۵ نفر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ظرفیت این بیمارستان در حال تکمیل شدن است.

 کشمیری عنوان کرد: شرکت در مراسم عروسی و عزا موجب افزایش تعداد مبتلایان می‌شود که این امر بسیار نگران کننده است.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بوشهر همچنان در مرحله هشدار کرونایی قرار دارد و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز همین شرایط را دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.