مردم مهریز از اعلام این شهر به عنوان تبعیدگاه ناراضی هستند

رئیس شورای شهر مهریز گفت: مردم از اعلام نام این شهر به عنوان تبعیدگاه از سوی وزارت کشور به قوه قضائیه ناراضی و خواستار تجدید نظر مسئولان در این مورد هستند.

مهریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا ابویی رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: در حالی که مهریز با داشتن مناطق خوش آب و هوا عنوان باغ شهر استان را یدک می‌کشد، ولی به تازگی وزارت کشور نام این شهرستان را در کنار ۳۵ شهر دیگر به عنوان یکی از شهر‌های تبعیدگاهی به قوه قضائیه معرفی کرده است و مردم مهریز از این نام گله‌مند هستند. 

ابویی با بیان اینکه معلوم نیست بر چه اساسی یکی از تاریخی‌ترین و گردشگری‌ترین مناطق استان جزء فهرست شهر‌های تبعیدگاهی کشور اعلام شده است، اصلاح این مصوبه و رفع دغدغه مردم توسط مسئولان امر را خواستار شد.

او ادامه داد: انجام برخی کار‌ها و تصمیم‌ها بدون بررسی و در نظر گرفتن شرایط منطقه نه تنها هیچ سودی برای کشور به همراه ندارد بلکه موجب نگرانی مردم می‌شود که همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای شهر مهریز اظهار داشت: اعضای شورای شهر منتخب مردم و نماینده واقعی آن‌ها هستند و باید طبق مقررات نسبت به بررسی مسائل و مشکلات و رفع دغدغه‌ها با همکاری سایر بخش‌ها ماموریت خود را انجام دهند.

ابویی گفت: شایسته است مسئولان امر در هر موقعیتی در امور مختلف قبل از هر اقدامی به رای و نظر مردم و نمایندگان آن‌ها احترام بگذارند و سپس نسبت به تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری اقدام کنند تا سرمایه‌های اجتماعی از دست نرود.

رئیس شورای شهر مهریز ابراز امیدواری کرد که موضوع اعلام این شهر به عنوان تبعیدگاه هرچه سریعتر توسط مسئولان استان و کشور بررسی و نسبت به حذف آن از لیست اعلامی، اقدام مناسب به عمل آید.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار