مجلس‌های اسلامی یمن توافق امارات و اسرائیل را حاصل دهه‌ها خیانت پنهان دانستند

مجلس‌های اسلامی یمن در واکنش به توافق امارات و اسرائیل آن را محکوم و اعلام کردند عادی‌سازی که امروز به وقوع پیوست چیزی جز پایان دهه‌ها خیانت پنهان نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امارات و رژیم صهیونیستی در روز پنج‌شنبه از توافق ننگین و به گفته خود تاریخی در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک خبر دادند، مجلس‌های اسلامی یمن در واکنش به این اقدام اعلام کرد: آنچه محور سه گانه کفر و نفاق در ابوظبی، تل اویو و واشنگتن اعلام کردند برای ما غافلگیرانه نبود؛ عادی‌سازی که امروز شاهد آنیم چیزی جز پایان دهه‌ها خیانت پنهان نیست.

مجلس‌های اسلامی یمن با محکومیت آن گفت: اقدام امارات و اقدامات مشابه آن را خیانت به خدا، پیامبر و مومنین می‌دانیم و خواستار مقابله با این سریال خیانت آمیز و اتخاذ مواضع عملی علیه آن هستیم‌.


بیشتر بخوانید:


مجلس‌های اسلامی یمن همپنین افزود: می‌خواهیم تا دشمنی با صهیونیست‌های اشغالگر با حمایت از مجاهده، حمات مالی و تسلیحاتی حالت عملی بگیرد و کالا‌های آمریکایی اماراتی و صهیونیستی تحریم شود.

پیش از این نیز مقامات یمنی در واکنشی تند به توافق امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی روابط، آن را محکوم کردند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در واکنشی تند به توافق امارات و اسرائیل خواستار برگزاری نشست فوری رهبران فلسطینی برای بررسی تبعات این توافق شد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت در فلسطین پس از اعلام توافق نهایی بین امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک، به اقدام ننگین ابوظبی واکنش تند و سختی نشان دادند. 

با این وجود عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر از این توافق، استقبال کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار