معاون راهداری همدان؛

نگهداری از راه ها هزینه بر است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: نگهداری از راه‌ها و جاده‌ها هزینه‌های بسیاری را به دنبال دارد.

نگهداری از راه ها هزینه بر استحمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان بیان داشت: ما بر این باور هستیم که صرف این هزینه‌ها برای ایمن سازی محور‌ها ارزش حفظ جان یک انسان را دارد، زیرا که جان انسان‌ها بسیار ارزشمند بوده و با هیچ چیزی قابل جبران نبوده و نیست.

پرورشی خرم افزود: در هر کشوری برای هر فرد اعم از تحصیل، بهداشت، درمان، دارو و دیگر خدمات، سرمایه‌ها و منابع زیادی صرف می‌شود، پس حفظ جان یک انسان برابر با حفظ بهترین و با ارزش‌ترین سرمایه و منابع یک کشور است.

او ادامه داد: به همین منظور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اقدامات لازم را برای ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی استان را در دستور کار خود قرار داده است که می‌توان به ارتقاء ایمنی محور همدان-تهران اشاره کرد.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: در این محور اقداماتی همچون تعریض ابنیه و فنی، بهسازی رویه آسفالت شامل لکه گیری و روکش، خاک ریزی نقاط پرتگاهی و ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده، اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی، خط کشی، اصلاح نقاط حادثه خیز، تعریض پیچ ها، جانمایی و اصلاح دوربرگردان انتهایی محور و ...... در حال انجام است. 

این مسئول تأکید کرد: نگهداری از تاسیسات جاده و حریم راه و جلوگیری از تخریب این زیرساخت‌ها نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد مردم است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار