رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو در خبری از کشف و توقیف محموله ۶ تنی از چوب قاچاق درختان جنگلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تاسه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو گفت : امروز قاچاقچیان چوب با یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق درختان جنگلی از روستای رمکی شهرستان سرپل ذهاب به مقصد کرمانشاه در حال حرکت بودند که در مسیر راه در کمین پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان دالاهو قرار گرفتند.

او گفت : با هوشیاری و درایت، فرمانده پاسگاه ویژه و واکنش سریع مامورین محموله کشف و توقیف شد و سپس به پارکینگ انتقال یافت.

تاسه افزود: براساس ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع، حمل هر نوع چوب و هیزم بدون اخذ پروانه حمل از اداره منابع طبیعی ممنوع می‌باشد. به موجب این قانون، برای متخلفین تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

تاسه از تمامی مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان به خاطر هوشیاری و عکس العمل سریع در مواجهه با متخلفین تشکر و قدردانی کرد و گفت : با تمام توان از هر گونه تخلف در حوزه منابع طبیعی شهرستان جلوگیری به عمل خواهد آمد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.