صحبت‌های نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره تلاش آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه + فیلم

مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره تلاش آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه پس از شکست در تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای امنیت صحبت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا برای تصویب پیش نویس قطعنامه برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران با شکست مواجه شد. یازده کشور عضو شورای امنیت به این قطعنامه رای ممتنع دادند و فقط کشور دومینیکن با آمریکا همراه شد و به این قطعنامه رای مثبت داد.

کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از شکست مفتضحانه کشورش در تصویب پیش نویس این قطعنامه گفت: پس از آنکه قطعنامه ما برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای نیاورد، از فردا تلاش‌ها برای راه‌اندازی مکانیسم ماشه که در مفاد برجام بر آن تاکید شده را آغاز می‌کنیم و تمامی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را بازخواهیم گرداند.

مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره تلاش آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه پس از شکست در تصویب پیش نویس قطعنامه ضدایرانی در شورای امنیت صحبت کرد و در بخشی از سخنانش بیان کرد: نتیجه رای در شورای امنیت درباره تحریم تسلیحاتی ایران، بار دیگر انزوای آمریکا در استفاده از مکانیسم ماشه در برجام را عیان کرد. 


بیشتر بخوانید


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۲:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
این یکی از نشانه های افول قدرت آمریکا حتی در میان همپیمانان خودش است و ضمناً شکست آل سعود در این قضیه دردناک تر از خود آمریکاست .
آخرین اخبار