رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

سامانه سیمبا رسیدگی به تخلفات صنفی در خوزستان را سرعت می‌بخشد

نظری از راه اندازی سامانه سیمبا به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات صنفی در سطح استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی سیمبا برای بالا بردن سرعت عمل رسیدگی به پرونده‌های تخلف صنفی در سطح استان فعال شده است.

او بیان داشت: پیش از راه اندازی این سامانه پرونده‌های تخلف صنفی از سوی بازرسان این سازمان تشکیل و به صورت سنتی و دستی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شد که این روش باعث کند شدن روند رسیدگی به پرونده‌ها بود و مدت زمان بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها صرف می‌شد.

نظری با بیان اینکه با ایجاد سامانه سیمبا بازرسان سازمان صمت با سرعت عمل بیشتری می‌توانند پرونده‌های تخلف صنفی تشکیل شده را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع دهند، تصریح کرد: بالا بردن سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها باعث پوشش هر چه بیشتر بازرسان این سازمان برای بازرسی از تعداد بیشتری واحد صنفی می‌شود.

با شیوع ویروس کرونا، بازرسی از بازار به ویژه نظارت بر عرضه و فروش کالا‌های بهداشتی در استان خوزستان چند برابر شده و بازرسی از بازار افزایش یافته است. سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت قرار می‌دهد. این سامانه همچنین موجب تقویت کنترل و سرعت در انجام ماموریت‌های بازرسان وزارت صمت می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.