ایستادگی مردم غیور پاوه فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد

مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت : ایستادگی مردم غیور پاوه همه فتنه‌های دشمنان را در منطقه خنثی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت : شهرستان پاوه سمبل مقاومت استان کرمانشاه است، به اندازه‌ای مقاومت مردم پاوه در تاریخ انقلاب مؤثر بوده که روز ۲۶ مرداد بنام روز پاوه نامگذاری شده است.

او گفت : شهرستان پاوه با توجه به وسعت جغرافیایی کم، اما دریایی از خاطره و مقاومت در دلش نهفته است و این به یمن مقاومت مردم این شهر است.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی با اشاره به مجاهدت‌های مردم شهرستان پاوه افزود: ایستادگی مردم غیور و دلاور این خطه تمامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هجمه‌های دشمنان معاند مصون نگه داشت.

او ادامه داد: شهدای پاوه مقام ویژه‌ای نزد خداوند دارند و مجاهدت‌های عالم ربانی و نستوه و پدر دلسوز پاوه حاج ماموستا قادری که از بدو حوادث در پاوه بوده هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی ادامه داد: خلوص و پاکی صفای حاج ماموستا قادری در منطقه چنان اثر گذار است که سبب همدلی و اتحاد مردم منطقه اورامانات شده است.

مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: حاج ماموستا قادری همرزم و همراه شهدا بوده و با توجه به مجاهدت‌های وی در منطقه، می‌توان او را ادامه دهنده راه شهدا معرفی کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار