ارزیابی مشکلات شهری در دزفول از سوی مسئولان

رئیس شورای اسلامی دزفول گفت: تلاش‌هایی برای ارزیابی مشکلات، موانع و پتانسیل‌های شهرستان صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی عظیمی فر رئیس شورای اسلامی دزفول گفت: در ماه‌های اخیر، تلاش فراوان شده است تا تغییر نگرشی در مدیران شهرستان ایجاد شود و نگاه آن‌ها از یک نگاه یک جانبه و شهری، به نگرشی تبدیل شود و مشکلات و موانع و همچنین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان، یکسان دیده و مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

او افزود: تمام سعی و تلاش بر این است که مشکلات شهری دزفول را به مسئولان مربوطه بدون واسطه و مصامحه منتقل کنیم و در جلسات مختلف، این کار را انجام داده ایم و تا حصول نتیجه نیز پیگیری خواهم نمود.

عظیمی با اشاره به بازگشایی مدارس، عدالت اجتماعی و آموزشی در سطح تمام شهرستان را لازمه‌ی پیشرفت و توسعه دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان باید نگاهی یکسان در جهت توزیع امکانات فیزیکی و آموزشی داشته باشد و این مورد مطالبه جدی اعضای شورای اسلامی شهرستان از مدیریت آموزش و پرورش دزفول است.

رئیس شورای اسلامی دزفول گفت: توزیع اقلام بهداشتی در سطح شهر‌ها و بخش‌های شهرستان را بر اساس نیاز و یک تقسیم بندی درست است و این موضوعات را چندین بار در جلسات ستاد شهرستانی کرونا اعلام کرده ایم و شورای شهرستان، با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.