عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

حضور «کارچاق‌کن‌»ها را در مجلس رد می‌کنم/ لابی کردن برای تبیین نظرها اشکالی ندارد

محبی حضور «کارچاق‌کن‌»ها در مجلس برای تأثیر در رأی اعتماد نمایندگان را به شدت رد کرد و گفت: لابی کردن برای تبیین آرا، اشکالی ندارد.

حضور «کارچاق‌کن‌»ها را در مجلس به شدت رد می‌کنم/ لابی کردن برای تبیین نظرها اشکالی نداردبهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضور «کارچاق‌کن‌»ها در مجلس برای تأثیر در رأی اعتماد نمایندگان را به شدت رد کرد و گفت: طبیعی است که وقتی کسی می‌خواهد وزیر شود، با دیگران لابی می‌کند، نظرش را اعمال می‌کند و دلایلش را برای پذیرش و اعمال رأی به دیگران بیان می‌کند. این مسئله اشکالی ندارد.

او افزود: اتفاقاً پیش از برنامه رأی اعتماد، زیرمجموعه‌هایی از وزارتخانه تماس می‌گرفتند و درخواست رأی موافق به مدرس خیابانی را داشتند. آنچه در صحن مجلس مطرح شد، این بود که عده‌ای از مافیای خودرو می‌خواهند وزیر پیشنهادی رأی نیاورد.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: از کسانی که همشهری من بودند و یا وزیر پیشنهادی را می‌شناختند، گاه با من تماس می‌گرفتند که ما پرسش‌هایمان را درباره فرد پیشنهاد شده بپرسیم تا آنها پاسخ دهند. به علاوه مخالفان هم تماس می‌گرفتند و بیان می‌کردند که به چه دلایلی رأی اعتماد ندهیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تصریح کرد: این لابی‌ها چه اشکالی دارد؟ این مجلس، مجلسی نیست که خدای ناکرده با آن معامله‌ای رخ دهد.

او اضافه کرد: قاطبه همکارانم در آرای خود نشان دادند که وارد چنین فضاهایی نمی‌شوند و نگاهشان سیاسی نیست. در رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت، هم موافقان و هم مخالفان همراه نیروهای انقلابی هستند و دعوا بر سر یک کار کارشناسی بود.


بیشتر بخوانید


چهارشنبه، ۱۵ مرداد عباس گودرزی، نماینده بروجرد در جلسه رأی اعتماد به حسین مدرس خیابانی، وزیر پیشنهادی صمت، ضمن اعلام مخالفت با او گفت که برای تأثیر در رأی گیری، «کارچاق‌کن‌»ها در راهروهای مجلس حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار