الله‌کرم نصیری تأکید کرد؛

بسته‌های سرمایه‌گذاری کاربردی به موقع ارائه شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بسته‌های سرمایه‌گذاری جذاب و کاربردی به موقع ارائه شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ارائه به موقع بسته‌های سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: این بسته‌ها باید جذاب و کاربردی باشند و به صورت مستمر و متناسب با تحولات اقتصادی به روز شوند.

او افزود: با تهیه مناسب و به موقع بسته‌های سرمایه‌گذاری، این آمادگی در استان ایجاد می‎شود که با ورود هیئت‌های سرمایه‌گذاری این بسته‌ها ارائه و زمینه برای جذب سرمایه‌گذار تسهیل شود.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص همت بیشتری به کار گیرند و بسته‌های سرمایه‌گذاری زیر مجموعه دستگاه خود را در موعد مقرر به امور اقتصادی و دارایی ارائه دهند.

او با تأکید بر اصلاح فرایند‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری، ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات بخش صنعت و تولید ضروری بوده و کارگروه‌هایی مانند کارگروه تسهیل، ظرفیت‌های قانونی بالایی دارند که با استفاده از این ظرفیت‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار