ترمیم مو یکی از روش‌های محبوب جهت بازگرداندن زیبایی

ترمیم مو یکی از روش‌های محبوب جهت بازگرداندن زیبایی از دست رفته است، موی سر به دلایل گوناگونی یکی از مهمترین عناصر زیبایی انسان است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  افرادی که به هر دلیل دچار ریزش مو می‌شوند، راه‌های زیادی را جهت بازگرداندن مو‌های خود امتحان میکنند، که مهمترین آن‌ها درمان ریزش مو می‌باشد و در صورتی که درمان ریزش مو جواب گوی نیازشان نباشد به سراغ کاشت مو می‌روند، کاشت مو نیز برای همگان قابل انجام نمی‌باشد و متقاضی انجام این کار باید شرایط کاشت مو را داشته باشد.

ترمیم مو 

ترمیم مو یکی از روش های محبوب جهت بازگرداندن زیبایی از دست رفته است، موی سر به دلایل گوناگونی یکی از مهمترین عناصر زیبایی انسان است.

شرایط کاشت مو

  • سن کاشت مو: بهترین سن برای کاشت مو زمانی است که هرمونها به تعادل رسیده باشند، برخی از متخصصین و پزشکان این سن را 25 به بالا اعلام میکنند و برخی از پژوهشگران این سن را 34 سال به بالا اعلام می کنند.

  • بانک مو: بانک مو باید از لحاظ تراکم و ضخامت تامین کننده بخش های طاسی باشد، تراکم باید نیاز میزان طاسی رفع کند و ضخامت هم باید در حدی باشد که بعد از عمل کاشت مو حالت کمپشتی ایجاد نکند.
  • عدم وجود برخی از بیماری ها: برای برخی از افراد که دچار بیماری های از جمله دیابت هستند انجام عمل کاشت مو توصیه نمیشود عمل کاشت مو برای این افراد حتی میتواند کشنده باشد.

افرادی میتوانند عمل کاشت مو را انجام دهندکه شرایط فوق را داشته باشند.

ل

روش های کاشت مو

کاشت مو به دو روش اصلی FUE  و FUT و روش ترکیبی که ترکیب همان دو روش اصلی است قابل انجام است.

افرادی که به هر دلیل نمیتوانند یا نمیخواهند کاشت مو انجام دهند از ترمیم مو استفاده می کنند.

ترمیم مو روشی است که با استفاده از پروتز مو انجام میشود، پروتز مو میتواند جایگزین موهای از دست رفته شما باشد، مویی که در پروتز مو استفاده می شود همرنگ و همجنس موهای خود فرد است، پروتز مو میتواند از لحاظ جنس مو، رنگ مو و شرایط فردی متنوع است.

پروتز مو

پروتز مو نسبت به شرایط اشخاص طراحی شده است. برای ورزشکاران، هنرمندان، مشاهیر، کارمندان ، کارگاران، بیماران و حتی شرایط جغرافیایی تنوع کاملی دارد.

پروتز مو اگر چه نوعی کلاه گیس است اما تفاوت های اساسی نسبت به کلاه گیس دارد. پروتز مو از موی طبیعی انسانی ساخته شده است و این قابلیت را دارد که هر فرق ، فرم و حالتی را به آن بدهیم.

افرادی که از پروتز مو استفاده میکنند به راحتی می توانند استخر بروند، استحمام کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند بدون اینکه محدودیتی ایجاد کند و یا اسیبی به موهای خودشان برساند.

ترمیم مو پدیده جوان (موکاران) اولین و بزرگترین واردکننده پروتز مو و متریال ترمیم مو در ایران است.

ترمیم مو

انتهای پیام/

برچسب ها: ترمیم مو ، پروتز مو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار