هشمی نظری:

دفترچه سوالات و کلید اولیه آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقای داروسازی منتشر شد

رئیس مرکز سنجش پزشکی از انتشار دفترچه سوالات و کلید اولیه آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقای داروسازی خبر داد.

سعید نظری رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، از انتشار دفترچه سوالات و کلید اولیه آزمون ملی دندانپزشکی خبر داد و گفت: کلید اولیه سوالات آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقاء داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور در سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد.  

 رئیس مرکز سنجش پزشکی ادامه داد: آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقاء داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور در سه حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران (مرکز طبی) و مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیک و دانشگاه علوم پزشکی ایران به صورت کاغذی برگزار  شد. 

هاشمی نظری بیان کرد: داوطلبان تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به تکمیل فرم اعتراض به سوالات آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقاء داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور اقدام کنند.
 
او ادامه داد: پس از آزمون مرحله نظری، اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، برای شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.
 
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تعداد داوطلبان ملی دندانپزشکی و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور گفت: در مجموع تعداد ۵۳۲ نفر در این سه آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۲۷۶ نفر در آزمون ملی دندانپزشکی و ۱۳۳ نفر در آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور با هم به رقابت پرداختند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.