معاون فنی، امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کرد؛

پروژه رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام در دست بررسی است

عدل گفت:دولت برای رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام خمینی در تلاش است و سعی دارد این معضل را در کمترین زمان ممکن بر طرف کند.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, حمید رضا عدل معاون فنی ، امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: رئیس‌جمهور نگران تاخیر در انجام پرژه‌ها بود از این رو به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد تا آن دسته از اقداماتی که تا پایان سال مالی قابل انجام است، تامین اعتبار کند.

عدل افزود: هر بخشی که بتواند تا پایان امسال وظیفه محوله به بخش خودش را نهایی کند از لحاظ اعتباری به آن دستگاه کمک می‌شود.

معاون فنی ، امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشوربا بیان اینکه اولویت‌ها باید در مرحله اول  برای رفع مشکل بوی بد اطراف فرودگاه امام مشخص شود، تاکید کرد: ما از هیچ دستگاه‌های اجرایی به این راحتی عبور نمی‌کنیم، یک تفاهم نامه داریم و متناسب با این تفاهم‌نامه تامین اعتبار کرده و نظارت می‌کنیم تا این پروژه انجام شود در غیر این صورت گزارش آن به رئیس‌جمهوری داده می‌شود تا تصمیمات لازم در رابطه با نهاد‌های مربوطه گرفته شود. تلاش ما بر این است تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد و این معضل بوی نامطبوع استان تهران تا حدود زیادی رفع شود.

شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت:دولت برای رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام جدیت داشت.


بیشتربخوانید:


وی در رابطه با تخصیص بخشی از اعتبارات از طریق منایع داخلی نهادهای پاسخگو، تصریح کرد: باید توجه داشت که بخشی از این پروژه به وظایف ذاتی نهادهایی که در این زمینه مسئولیت دارند، برمی‌گردد. از جمله این نهادها می‌توان به سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت جهاد کشاورزی و یا شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه‌ای استان، اشاره کرد.

وی در پایان  بیان کرد: بهم ریختگی در توسعه آن منطقه و بارگزاری جمعیت و فعالیت زیادی در محدوده فرودگاه امام انجام شده، باعث شده که برخی از فعالیت‌ها از کنترل خارج شوند و فعالیت جلوتر از اقدامات کنترلی صورت بگیرد. در واقع همه تلاش ما این است که این تعادل را برقرار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بيست ساله دارين در كمترين زمان ممكن مشكل رو حل ميكنين
آخرین اخبار