رزیدنت اویل ۸ طولانی‌ ترین عنوان سری خواهد بود

یک منبع داخلی از شرکت کپکام مدعی شده است که بازی Resident Evil Village طولان‌ترین عنوان سری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، عنوان بازی Resident Evil Village که ادامه‌ای بر داستان عنوان Resident Evil 7 است قرار شده تا داستان طولانی‌تری را نسبت به دیگر عناوین سری بازی Resident Evil داشته باشد. این خبر ابتدا توسط یک منبع داخلی به دست خبرگزاری‌ها رسید. بر اساس ادعای این منبع خبری، افزایش مدت زمان داستانی بازی Resident Evil Village به منظور جذب دوباره رضایت مشتری‌هایی صورت گرفته که به دلیل کوتاه بودن داستان عنوان بازسازی شده Resident Evil 3 از شرکت سازنده دلخور شده بودند.

منبع خبری مذکور طی صحبت‌های خود اظهار داشته که بازی مورد انتظار Resident Evil Village داستانی به مراتب طولانی‌تری خواهد داشت. این منبع همچنین گفت: " من تنها درباره عنوان Resident Evil Village سخن می‌گویم چرا که زودتر از دیگر عناوین عرضه خواهد شد، اما همه کاربران می‌دانند عنوان Resident Evil 4 نیز در دست بازسازی است. بازی Resident Evil Village طولانی‌ترین بازی سری عناوین رزیدنت اویل خواهد بود. سعی ندارم اطلاعات بیشتری را بیان کنم اما باید بگویم که می‌توان انتظار داشت در آینده دیگر عناوین نیز روند مشابه‌ای را طی کنند و داستان طولانی‌تری را با خود به همراه داشته باشند". 

بازی رزیدنت اویل


بیشتر بخوانید


مدت زمان احتمالی بازی RE 4 Remake

با توجه به آن که مدت زمان داستان عنوان محبوب Resident Evil 7 حدود ۷ ساعت بود، انتظار می‌رود بازی Resident Evil Village مدت زمان بیش از ۱۰ ساعت را به خود اختصاص دهد. گفتنی است؛ ساخت نسخه بازسازی شده عنوان Resident Evil 4 تا امروز به عنوان یک شایعه در فضای مجازی پخش می‌شد اما با توجه به ادعای منبع مورد نظر احتمال می‌رود که چنین خبری بیش از یک شایعه صحت داشته باشد. در صورت آن که شرکت سازنده تصمیم بگیرد نمونه بازسازی شده عنوان Resident Evil 4 را عرضه کند، امکان دارد که زمان داستانی بازی به ۱۶ ساعت نیز برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار