رهبر انقلاب اسلامی؛

هرکسی به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد

صفحه اینستاگرامی درس و عبرت، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، پستی را از بیانات ایشان درباره اعتماد به آمریکا منتشر کرد.

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی درس و عبرت، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، پستی را در رابطه با اعتماد به آمریکا منتشر کرد. به گفته رهبر انقلاب اسلامی در طول تاریخ هر‌کسی به آمریکا اعتماد کرده ضربه خورده است، مانند دکتر مصدق که برای نجات خود از دست انگلیسی‌ها به آمریکایی‌ها متوسل شد، اما آن‌ها با‌یکدیگر همدست شدند و کودتای ۲۸ مرداد را بر علیه او به راه انداختند.

در ادامه  متن و ویدئوی منتشر شده در این صفحه اینستاگرامی را مشاهده می‌کنید:

"سیلی به آمریکا

هر ملّتی به شخصیت اعتماد کرد، می‌توانید؛ حتّی آن حضرت که دوست دوست دارد. دولت در کشور ما دکتر مصدّق به تبلیغایی‌ها اعتماد کرد؛ برای این که بتوانید خود را از زیر فشار انسانی بگیرید، با استفاده از منابع انسانی به جای خود به دکتر مصدّق که به شما می‌رسد حسن ظن می‌شود، می‌توانید با کمک آن‌ها به شما کمک کند، با انگلیسی‌های خود را به شما هدیه کنند، مأمور خودشان را به عنوان مشاوره و کودتای ۲۸ مرداد راه‌اندازی کنید. مصدّق اعتماد کرد، کتکش را [همت]غذا؛ حتّی حضار که با شخصیت میانندهان هم می‌توانیم از طریق بودجه و به حد مجاز قدرت، ضربریاش را با غذا بخوانیم."


بیشتر بخوانید

رژیم صهیونیستی دشمن دین اسلام است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
الان اروپا بهش خیانت شده از طرف آمریکا ؟مردم تو اروپا در یک رفاه نسبی به سر میبرن ولی تو ایران چی؟درصد فقر در اروپا و آمریکا رو با ایران مقایسه کنیم میفهمیم چقدر عقبیم متاسفانه ...حتی با وجود کرونا.
Iran (Islamic Republic of)
MMD
۲۳:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بله این به حق که حقیقت است. امریکایی ها جز خیانت کار دیگه ای نمیکنند اصلا کار دیگه ایی بلد نیستند.نه در ایران در کشور های دیگر هم همین کار را میکند چه در گذشته و چه در اینده. مثل عراق در گذشته و یا عربستان در اینده.
آخرین اخبار