معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

ساماندهی صنوف آلاینده در اولویت است

ملکی گفت: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم با هدف صیانت از حقوق شهروندان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه تعیین تکلیف و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری استان کردستان درمحل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری با هدف حفظ امنیت و آرامش محیط زندگی شهروندان و زیبا سازی فضای شهری باید در اولویت دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

او افزود: در این رابطه کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم در مناطق شهری استان تشکیل و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل در ساماندهی این اصناف عملیاتی شده و بطور مرتب این موضوع پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: برطبق دستورالعمل ابلاغی برای ساماندهی این صنوف در این خصوص شهرداریها، شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره صنعت معدن و تجارت استان‌ها موظف به ساماندهی و صدور مجوز برای فعالین این بخش در قالب مجتمع‌ها هستند.

ملکی تصریح کرد: در این رابطه می‌بایست دستگاه‌های متولی نسبت به تامین زمین و انجام مقدمات جابجایی این اصناف و ساماندهی آن‌ها در قالب مجتمع در حریم شهری اقدام کنند.

او در پایان تاکید کرد: مجتمع‌های ذکر شده بایستی و به حریم شهری منتقل و پیش بینی لازم جهت توسعه و همچنین ساماندهی و پذیرش متقاضیان جدید در این محل‌ها لحاظ شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.