آمادگی مدارس کرمانشاه برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی آزمون سراسری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، گفت : برای برگزاری کنکور در شهرستان کرمانشاه آمادگی کامل داریم.

آمادگی مدارس کرمانشاه برای بازگشایی در سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : امسال آزمون سراسری در ۷۶ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که از این تعداد ۵۴ حوزه آن مربوط شهرستان کرمانشاه است که تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

او گفت : امسال برای حفظ سلامت و آرامش شرکت کنندگان در شرایط حساس بیماری کرونا تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده اند.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به آمادگی شهرستان کرمانشاه برای بازگشایی مدارس در تاریخ مقرر توسط وزارت آموزش وپرورش، افزود: از دستگاه‌های مختلف در کرمانشاه می‌خواهیم که آموزش و پرورش را اجرایی کردن برنامه‌ها حمایت کنند.

رنجبر ادامه داد: برای تعالی دانش اموزان همه وظیفه داریم که خانواده بزرگ اموزش وپرورش را در حل مشکلات و اجرای برنامه‌های تعلیم و تربیت حمایت کنیم.

او گفت:امسال حدود یازده میلیارد تومان برا‌ی احداث فضای آموزشی و تعمیرات مدارس و سالن‌های ورزشی به آموزش و پرورش شهرستان اختصاص پیدا کرده که امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات موجود در این بخش را مرتفع کند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری دستور استاندار کرمانشاه برای توسعه متوازن بخش سر فیروز آباد، گفت:با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بنیاد برکت کشور برای کمک به مرتفع سازی مشکلات بخش فیروز آباد و همچنین مدارس و دانش آموزان آن منطقه و امضا سند محرومیت زدایی در این منطقه پای کار بیاید.

رنجبر با اشاره در پیش بودم ماه محرم، گفت: تمهیدات لازم برای برگزار‌ی مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

فرماندار کرمانشاه سپس اشاره‌ای هم به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس داشت و گفت: فرهنگیان سهم بسیار زیادی در برگزاری انتخابات داشته و بار سنگین انتخابات همواره بر دوش معلمان و فرهنگیان بوده است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه وظیفه ما در فرمانداری فراهم نمودن شرایط سالم و بی طرفی کامل در برگزاری انتخابات است، گفت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به مرحله دوم کشیده شده تصمیم داریم دو کاندید محترم ونمایندگان ایشان را به صورت شفاف در جریان اخذ آرا و شمارش آن قرار دهیم تا از این راه جلو سواستفاده‌های برخی در فضای مجازی، گرفته شود.

رنجبر افزود: با حمایت ستاد انتخابات استان و همکاری خوب هیئت نظارت بر انتخابات آماده می‌شویم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲۱ شهریور ماه انتخاباتی قانونمند را برگزار کنیم.

رنجبر با اشاره شایعه‌های فضای مجازی در شب برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس یازدهم، گفت: ما در مجموعه فرمانداری در پایان اخذ آرا و شمارش آن متوجه شدیم که چه کسانی رای آوردند در حالی که متاسفانه چند ساعت قبل از پایان اتمام کار شمارش آرا برخی از افراد در فضای مجازی اقدام به جو سازی و شایعه‌پراکنی میزان آرا کرده بودند که خوشبختانه کذب بودن ادعای آن‌ها به اثبات رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار