«هشدار» یک مقام ناشناس واشنگتن به آمریکایی‌ها درباره رای دادن به ترامپ

یک مقام ناشناس در درون دولت آمریکا از شهروندان این کشور خواست تا با رای ندادن به رئیس‌جمهور آمریکا، او را از قدرت برکنار کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، یک مقام ناشناس دولت واشنگتن با انتشار مطلبی در روزنامه نیویورک تایمز، از رای دهندگان آمریکایی خواست تا دونالد ترامپ را به یک رئیس جمهور تک‌دوره‌ای تبدیل کنند.

بنا به گزارش روز دوشنبه نشریه پولیتیکو، نویسنده ناشناس این مطلب در مقدمه نسخه جدید کتابی با عنوان «هشدار» به خوانندگان آمریکای می‌گوید انتخاب مجدد دونالد ترامپ به معنای تداوم سقوط و افول ملت خواهد بود. این مقام دولتی ترامپ به رای دهندگان آمریکایی در خصوص معیار‌های انتخاباتی آن‌ها هشدار می‌دهد، معیار‌هایی که ممکن است به بقای ترامپ در کاخ سفید بینجامد.

وی همچنین از دیگر مقامات دولت آمریکا می‌خواهد تا با توجه به نزدیکی انتخابات نوامبر از جایگاه خود برای صحبت در این زمینه استفاده کنند. پولیتیکو به نقل از این مقام دولتی ناشناس آمریکا هشدار می‌دهد تعداد مشاورانی که این روز‌ها به رئیس جمهور این کشور توصیه درستی ارائه می‌کنند، رو به کاهش است.

این مقام دولتی آمریکا وعده داد در زمانی مناسب هویت خود را افشا خواهد کرد. با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمزمه های مخالفت با انتخاب دوباره ترامپ به تدریج بالا می گیرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار