انهدام باندسارقان منزل با ۴۸ فقره سرقت در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان سابقه دار که اقدام به ۴۸ فقره سرقت به ارزش بیش از ۹۶ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

انهدام باندسارقان منزل با ۴۸ فقره سرقت در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در مناطق بالا و مرفه نشین شهرستان‌های کرج و فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

سردار محمدیان افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارقان در گروه‌های ۳ و ۴ نفره در ساعت‌های ابتدایی شب منازل خالی را شناسایی کرده و با شیوه توپی زنی وارد خانه شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد و ارز می‌کردند.

او با بیان این که همه متهمان از سارقان سابقه دار بوده و هیچ گونه ردپایی از خود در محل‌های سرقت به جا نمی‌گذاشتند، گفت: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و پس از انجام چندین ماه اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی ۱۲ نفر از سارقان دخیل در سرقت‌ها شدند که همه آن‌ها با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در شهرستان‌های فردیس و ملارد استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

فرمامده انتظامی البرز افزود: سارقان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند، اما در مواجهه با مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۸ فقره سرقت از منازل شهروندان اقرار کردند.

سردار محمدیان با بیان این که همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند، گفت: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است ۹۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.