استاندار کرمانشاه:

نمی‌توانیم بخاطر تحریم کشور را تعطیل کنیم

استاندار کرمانشاه گفت : نمی‌توانیم بخاطر تحریم کشور را تعطیل کنیم، بلکه باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی مشکلات را کنار بزنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قوطی سازی زمزم کرمانشاه گفت : این پروژه با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن قوطی در سال و سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یکی از پروژه‌های تولیدی مهم استان است که حدود سه سال از زمانی که برای افتتاح آن پیش بینی شده بود، می‌گذرد.

او بااشاره به وجود برخی موانع برای افتتاح این پروژه، گفت : هرچند که بخشی از مشکلاتی که تاکنون پیش روی افتتاح این پروژه بوده، مربوط به تحریم‌های خارجی است، اما باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی براینکه باید از دل تهدید‌ها فرصت ایجاد کنیم، انتظار می‌رود این پروژه نیز با اتکاء به توان داخلی بزودی راه اندازی شود.

او افزود: تحریم‌ها ادامه دارد و ما هم نمی‌توانیم که کشور را به خاطر تحریم‌ها تعطیل کنیم، بلکه باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی بتونیم مشکلات را کنار بزنیم.

بازوند به قول مدیرعامل شرکت زمزم ایران دراین جلسه برای افتتاح کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه تا ۷۰ روز دیگر هم اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اقداماتی که اخیرا شرکت زمزم ایران برای راه اندازی این پروژه شروع کرده، امیدواریم ظرف ۶۰ روز آینده و نه ۷۰ روزی که مدیرعامل این شرکت به ما قول داده، این پروژه افتتاح شود.

او بااشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در استان کرمانشاه، افزود: افتتاح این پروژه می‌تواند باعث اشتغالزایی حدود ۳۰۰ نفر از جوانان کرمانشاهی باشد، لذا از مسئولین شرکت زمزم می‌خواهیم در رفع مشکلات و افتتاح آن سرعت داشته باشند.

استاندار کرمانشاه پس از بررسی مشکلات پیش روی ادامه داد: راه اندازی یک شرکت بسته بندی گوشت از جمله نیاز‌هایی است که برای تکمیل زنجیره گوشت در استان به آن نیاز داریم.

او گفت: یکی از الزاماتی که اکنون با تبدیل شدن کرمانشاه به کلانشهر باید به آن توجه کنیم و به آن سمت و سو برویم، این است که خدماتمان هم در حد یک کلانشهر باشد که راه اندازی چنین واحد‌های تولیدی بسته بندی هم به افزایش سطح این خدمات کمک می‌کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.