مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از شناسایی ۳۴ فقره اموال غیر منقول مازاد دولت در استان اردبیل و فروش آن‌ها در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا نوروزی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ۳۴ فقره اموال غیرمنقول مازاد دولت در استان شناسایی و مجوز واگذاری از وزارت امور اقتصادی و دارایی اخذ شده است که در هفته‌های آینده در معرض فروش قرار خواهند گرفت.

او افزود: سایر املاک مازاد از جمله ۱۵ فقره پرونده در کارگروه استانی مصوب و در روز‌های آینده به کارگروه مرکزی جهت اخذ مجوز فروش ارسال خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تشریح کرد: تا سقف ۵۰ درصد از مبلغ به دست آمده از محل فروش این اموال و دارایی‌ها، مطابق مفاد تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، صرف تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح‌های نیمه تمام استان خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: مازاد این درآمد‌ها و منابع، صرف پرداختی پاداش پایان خدمت و سایر مطالبات بازنشستگان شده و بخشی از آن هم صرف پرداختی‌های بازخریدی و جبران ۵۰ درصد ماده ۱۰ قانون خدمات کشوری خواهد شد.

او گفت: با فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی استان و تجهیز منابع در راستای فعال نمودن پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در سال جهش تولید و همچنین پرداختی به کارمندان دولت، تلاش خواهیم کرد کسری‌های این بخش‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.