مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۲ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان به مناسبت ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان گفت: زمینه آزادی ۱۲ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان به مناسبت ایام محرم فراهم شده است. 

او افزود: با کمک مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در جلسه های صلح و سازش در سطح زندان‌های استان، بیش از ۳۷ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال از شکات پرونده این تعداد از مددجویان رضایت و تخفیف بدهی گرفته شد و در نهایت با پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیرین استان، ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های ستاد دیه مرکز و ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل، این مددجویان از زندان آزاد می‌شوند.

موسوی قوام این تعداد از مددجویان مربوط به زندان‌های کرمان، بم، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و کهنوج هستند، بیان داشت: ۷ نفر از این مددجویان محکومان مالی و  بقیه آن ها محکومان به پرداخت مهریه و نفقه هستند. 

او تصریح کرد: ستاد دیه استان از ابتدای امسال، موفق به آزادی ۱۵۰ مددجوی واجد شرایط از سطح زندان‌های استان شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۱ مددجوی واجد شرایط در سطح زندان‌های استان کرمان وجود دارند که برای آزادی آنان بیش از ۸ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار