فکری: در صورت نبود مشکلی در نساجی فصل آینده هم سرمربی نساجی خواهم بود/ داوران ما کم اشتباه هستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: طبق برنامه جلسه‌ای با مسئولان نساجی دارم و در صورت نبود مشکل در خدمت این تیم خواهم بود.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی با تیم شهر خودرو مشهد اظهار کرد: من  به نمایندگی از مجموعه باشگاه نساجی از مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم، چون فصل جدیدی را به واسطه وجود ویروس کرونا تجربه کردند و آن‌ها همه سعی خود را کردند که لیگ منظم و مرتبی داشته باشیم. به هر حال خدا را شکر مشکلی نبود و در این تجربه جدید کارشان را خیلی خوب انجام دادند.

فکری  درباره اینکه هدایت تیم نساجی مازندران را در فصل آینده برعهده دارد، گفت: به هر حال نشستی را باید  با مدیریت باشگاه داشته باشیم و برنامه آن‌ها را بررسی کنم و برنامه خودم را هم ارائه دهم. اگر مشکل خاصی نبود در خدمت نساجی خواهم بود.

او بیان کرد:  علاوه بر این از تیم‌های داوری در طول ۱۰ بازی گذشته  تشکر می‌کنم و شاید در مقاطعی اشتباهاتی بوده است، اما در مجموع داوری‌های خوبی را شاهد بودم. داوران در لیگ امسال همه تلاش خود را کردند تا قضاوت‌های خوبی داشته باشند. با وجود اینکه در فوتبال روز دنیا کمک داور ویدیویی  وجود دارد، اما بهترین داوران دنیا اشتباه می‌کنند. به هر حال در فوتبال ما این تجهیزات داوری وجود ندارد، اما داوران ما خیلی خوب سوت می‌زنند و کم اشتباه هستند.  

ما از بازیکنانی بدون بازی در هیچ لیگی امروز استفاده کردیم 

فکری بیان کرد: من از رسانه‌های دیداری و شنیداری هم تشکر می‌کنم و جا دارد از حدادیان مالک باشگاه نساجی هم قدردانی کنم که در این ۱۰ بازی خیلی خوب از ما حمایت کرده است و علاوه بر این از امیری مدیرعامل باشگاه، ایزد سیف اله پور، کادر فنی و بازیکنان ممنون هستم که در نتایج نساجی نقش مهمی داشتند. بازیکنان ما با همه توان خود برابر حریفان  قدرتمند بازی کردند و امروز هم در غیاب ۱۰ بازیکن اصلی خود بازی کردیم. ما از نفراتی برابر تیم شهر خودرو استفاده کردیم که در هیچ لیگی تاکنون بازی نکرده بودند و با این بازیکنان نتیجه لازم را گرفتیم. همچنین از هواداران نساجی تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل آینده شاهد حضورشان در ورزشگاه باشیم و در مجموع ویروس کرونا هم نابود شود.  

فکری درباره اینکه تیمش حمله‌ای بر روی دروازه شهر خودرو  نداشت و اینکه بیشتر به فکر گل نخوردن بودید یا خیر، بیان کرد: به هر حال ۱۰ بازی گذشته ما مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی  یا مدعی کسب سهمیه بود و  در همین بازی اگر تعویض‌های شهر خودرو را ببینیم، یکی از یکی بهتر بود. همچنین ما بازیکنی داشتیم که در هیچ لیگی بازی نکرده بود و همین موضوع خود به خود کیفیت کار را پایین آورد.  

نیم نگاهی به یک امتیاز بازی با شهر خودرو داشتیم 

او ادامه داد: در درجه اول نگاه‌مان این بود که یک امتیاز را بگیریم و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشتیم. موقعیت آن چنانی نتوانستیم بر روی دروازه شهر خودرو ایجاد کنیم، اما بازیکنان  پر تلاش بازی کردند و دروازه را بسته نگه داشتند.

او درباره تیم شهر خودرو گفت: شهر خودرو تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی دارد. فکر می‌کردم آن‌ها شانس گرفتن سهمیه نداشتند، اما متوجه شدم روی کاغذ داشتند. آن‌ها تمام تلاش شان را کردند و فشار زیادی روی دروازه ما گذاشتند. بختیاری زاده هم مربی جوانی است و ایده‌های جدیدی دارد. باید از مدیرانی که فرصت را به مدیران جوان می‌دهند، تشکر کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار