عنوان مورد انتظار Black Myth: Wu Kong معرفی شد

شرکت مستقل Game Science Studio سرانجام معرفی اولیه عنوان افسانه‌ای Black Myth: Wu Kong را صورت داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Black Myth: Wu Kong یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط گروه بازی‌سازی مستقل چینی در مرحله توسعه قرار دارد. این عنوان از لحاظ سبک و اجرا شباهت بسیاری به بازی‌های پرطرفداری مانند Sekiro: Shadows Die Twice و Mortal Shell دارد. سازندگان این عنوان سعی داشته‌اند روح و ماهیت داستانی پرباری را در قالب شخصیت افسانه‌ای Monkey King روایت کنند و آن را در اختیار گیمر‌ها قرار دهند. این عنوان همچنین شباهت‌هایی به بازی‌های Nioh 1 و Nioh 2 دارد.

طی ویدئوی منتشر شده برای معرفی اولیه عنوان کاربران شاهد قابلیت تغییر شخصیت اصلی داستان به دو موجود دیگر هستند و این ویژگی در بازی نقش کلیدی دارد. به نظر می‌آید که شخصیت‌های موجود در این عنوان کاملا برگرفته از افسانه‌ها و فیلم‌های مربوط به Monkey King باشند. نکته‌ای که در رابطه با این بازی نظر بسیاری را به خود جلب کرده، ساخته شدن عنوان توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 است.

طبق اطلاعات منتشر شده گروه سازنده این عنوان از کارمندان سابق شرکت Tencent Games هستند و هدفشان از انتشار تریلر ابتدایی بازی جمع‌آوری استعداد‌های جدید برای بازی‌سازی بوده است. آن‌ها قصد دارند تیم سازنده خود را تکمیل کنند و با قدرتی بیشتر به ساخت عنوان مورد نظر بپردازند.

بازی Black Myth: Wu Kong


بیشتر بخوانید


عرضه Black Myth: Wu Kong بر روی کنسول‌های نسل بعد

این تیم بازی‌سازی قصد دارد Black Myth را بر روی تمامی کنسول‌ها و همچنین رایانه شخصی منتشر کند. گفته می‌شود تا زمان تکمیل پروژه و عرضه عنوان به صورت جهانی حدود دو سال زمان باقی مانده است و با توجه به بازه زمانی انتظار می‌رود Black Myth برای کنسول‌های نسل بعد نیز عرضه شود.

گفتنی است؛ عناوین بزرگ و درجه یک معمولا از سوی کشور چین عرضه نمی‌شوند. سازندگان این کشور معمولا بازی‌های رایگان و همه‌گیر منتشر می‌کنند و تلاشی به توسعه بزرگ صنعت بازی‌سازی خود انجام نمی‌دهند. با توجه به نمایش صورت گرفته از بازی Black Myth: Wu Kong به نظر می‌آید سرانجام یک شرکت چینی سعی کرده رسم این کشور را تغییر دهد و انقلابی جدید در صنعت بازی‌سازی چین شکل دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار