معرفی خودرو؛

خودرو تویوتا هایلوکس را بیشتر بشناسید

خودرو تویوتا هایلوکس دارای ویژگی های جدید شامل ورود هوشمند و دکمه فشار ، پیمایش ماهواره‌ای و تهویه مطبوع اتوماتیک است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا هایلوکس تازه سازی شده ژاپن را راه اندازی کرده است، همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی Gazoo Racing را برای خودروهای جدید خود به بازار عرضه کرده است.

طبق اعلام بخش محلی تویوتا، هایلوکس که در ژوئن سال ۲۰۲۰ در تایلند فاش شد، هنوز از راه اندازی در آفریقای جنوبی چند ماه فاصله دارد. ابتدا باید خاطرنشان کنیم که هیچ تغییر مکانیکی در این خودرو نسبت به گذشته وجود ندارد، به این معنی که گزینه‌های موتور Hilux بدون تغییر باقی می‌ماند (به عنوان یک یادآوری، Facelifted Hilux دارای نسخه ۱۵۰ قیواتی قیچی توربوئیدل ۲ لیتری در برخی بازار‌ها است).

تولید تویوتا Hilux ۲۰۲۱ با گشتاور و راحتی بیشتر و فناوری جدید آغاز شد. ۲۰۲۱ Hilux به موتور ۲.۸ دیزل قدرتمندتری تبدیل می‌شود، اکنون ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و ۳۶۹ پوند فوت (۵۰۰ نیوتون متر) گشتاور تولید می‌کند. حالت دوم در اوایل ۱.۶۰۰ دور در دقیقه قابل دسترسی است.

تویوتا

موتور ۲۰۲۱ تویوتا هایلوکس دارای پیشرفته ۲.۸ لیتری است. در مدل فعلی، موتور دیزل دارای ۱۷۴ اسب و ۳۳۲ پوند فوت گشتاور را هنگام جابجایی به یک گیربکس اتوماتیک یا ۱۷۴ پیونی و ۳۱۰ پوند فوت گشتاور در صورت مجهز بودن به یک گیربکس دستی است.

این خودرو غول پیکر  ۲۹۵ پوند فوت گشتاور ایجاد می‌کند. نیرو از طریق جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته به هر چهار چرخ ارسال می‌شود. این خودروساز ژاپنی سرعت کار را از ۸۵۰ دور در دقیقه به ۶۸۰ دور در دقیقه کاهش داده است که منجر به راندمان بهتر سوخت و پالایش بیشتر خواهد شد. تویوتا همچنین خاطرنشان کرد که روی سیستم تعلیق هایلوکس کار کرده است و شوک‌ها بیشتر به طول می‌انجامند و تنظیم چشمه برگ نیز برای پویایی بهتر رانندگی بهبود یافته است.

تویوتا

از طرف خارج، تویوتا هیچ تغییر ساختاری ایجاد نکرده است. از جلو، روکشی اضافه شده است که مشبک و سد هوا را روی سپر ادغام می‌کند. تویوتا این را مشبک سه بعدی می‌نامد. به نظر می‌رسد این خودرو از نظر قدی متناسب با قد کامیون است. این سپر دوباره طراحی شده است و اکنون لامپ آن شفاف‌تر به نظر می‌رسد. خوشه‌های چراغ‌های جلو LED نیز برای زیبایی ظاهری ترسیم شده اند.

تویوتا

نمای جانبی هایلوکس با افزودن عناصر جدید و گرافیک‌های جدید در اطراف، واضح‌تر به نظر می‌رسد. قوس‌های چرخ با روکش پلاستیکی مشکی دارای پیوست خاکستری متضاد بر روی آن‌ها است که یکنواختی را می‌شکند، خصوصاً روی رنگ‌های تیره؛ پایان دستگاه جدید و چرخ‌های سیاه ۱۸ اینچی خارق العاده به نظر می‌رسند. میله‌های رول یک افزودنی خوب در اینجا هستند.

تویوتا

به عقب حرکت کنید و متوجه چراغ‌های روشنتر LED خواهید شد.  دسته برای باز کردن درب، نشان "Hilux" را دریافت می‌کند. چراغ توقف نیز در اینجا نصب شده است. نام مستعار "شکست ناپذیر" با اندازه XL در تریم نام خانوادگی نقش بسته است. خودروساز ژاپنی حتی سه رنگ جدید برای اضافه کردن به فاکتور oomph - Emotional Red II، Dark Blue و Oxide Bronze Metallic معرفی کرده است.

تویوتا

در داخل این خودرو ژاپنی تغییرات زیادی رخ نداده و مانند مدل های قبل طراحی شده است. با این وجود فضای مشابه فضای قبلی را ارائه می‌دهد. تویوتا طراحی جدیدی را برای طراحی سازه‌های اتومبیل مجهز کرده است.

تویوتا

هایلوکس ۲۰۲۱ همچنین یک سیستم جدید ۸ اینچی را دریافت می‌کند.  سایر ویژگی‌های این خودرو عبارتند از ورود هوشمند و دکمه فشار، پیمایش ماهواره‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور‌های پارکینگ جلو و عقب و سیستم صوتی ۹ بلندگو JBL Premium با یک تقویت کننده هشت کانال ۸۰۰W است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
ساخت کدوم کشوره؟
ایرانیه؟
آخرین اخبار