توصیه هواشناسی کرمان به گروه های حساس

حبیبی ضمن پیش بینی کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در شرق استان کرمان، گفت: بیماران قلبی، کودکان و سالمندان در این مناطق از رفتن در فضای باز خودداری کنند.

حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان، صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز افزایش ابر و بارش پراکنده باران در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب غرب، مرکز و جنوب استان پدیده غالب است.

او افزود: فردا وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در شرق استان پیش بینی می‌شود.

حبیبی با اعلام اینکه شدت وزش باد در شهرستان‌های فهرج و ریگان بیشتر است، بیان کرد: در این مناطق، وقوع طوفان شن و خاک دور از انتظار نیست.

او اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های شرقی استان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبرشوند.

حبیبی با اشاره به اینکه فردا کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در شرق استان، دور از انتظار نیست، گفت: بیماران قلبی، کودکان و سالمندان در این مناطق از رفتن به فضای باز خودداری کنند.

او افزود: روند افزایش دما در استان کرمان ادامه دارد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: در حالی که فهرج در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۷ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، لاله زار با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۲ درجه‌ سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار