پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از چشم‌انتظاری معلولان برای دریافت مستمری تا نبود امکانات در روستای ۵۰ خانواری بخش کاکاوند شهرستان دلفان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


بعد از چند وقت پنجشنبه ساعت ۱/۳۰ بعدازظهر از ستاد تسهیلات کرونا پیامک مبنی بر اینکه پرونده به بانک درخواستی فرستاده و به آن شعبه مراجعه کنید و در ثانی مهلت گرفتن وام تا۳۱شهریور تمدید شد لیکن امروز مراجعه کردم و مسئول مربوطه گفت هنوز هیچ بخشنامه جدید تمدید نیامده باید منتظر باشید حال از شما درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید چرا باید ناهماهنگی بین دستگاه‌ها باشد که امثال من سرگردان باشند.


 

خواهشمند است مشکل ما را به گوش مسئولین بالادستی برسانید و تا حل آن، پیگیری نمایید.
ما اهالی یک روستای ۵۰ خانواری ساکن استان لرستان، شهرستان دلفان، بخش کاکاوند، دهستان ایتیوند جنوبی، روستای خلیل‌آباد و حتی چند روستای دیگر در اطراف که جمعاً به صد خانوار می‌رسد و از امکانات اولیه زندگی محروم هستیم، نه جاده مناسب داریم، نه آب آشامیدنی نه خانه بهداشت و دیگر امکانات که همین نبود امکانات بخصوص جاده باعث مشکلات فراوان و تحمیل هزینه‌های زیاد به مردم منطقه می‌شود و از طرفی نبود آب و بهداشت باعث رنج مردم است که تمام این مشکلات با یک‌ذره همت و توجه قابل‌حل است، اما مسئولین بخش، شهرستان و حتی استان هیچ توجهی وهمتی برای حل این مشکلات ندارند. عاجزانه تقاضا داریم از طریق مسئولین ارشد پیگیری نمایید.


 

سلام خبر از مهم‌تر که ۲ ماه شده که ما معلولین چشم‌انتظار مستمری ناچیز که یک ۵۸۰۰۰ و ۱۰۸۰۰۰ هزار تومان هستیم امروز با بهزیستی تماس گرفتم گفت این ماه هم واریز شاید نشه از آن طرف آقای قبادی دانا میگه مستمری معلولین ۴۰۰ شده اگر دین داری اگر مسلمانی اگر خدا و این ماه محرم قبول دارید پیگری کنید این آقا رو بیار و حساب معلولین رو بررسی کنید ببیند چه خبر است.



سلام خسته نباشید لطفاً بیمه بیکاری راهم پیگیری کنید من از ۱۵فروردین بیکار شدم هر دفعه برای بیمه بیکاری رفتم گفتن براتان پیام می‌آید بعدشم که گفتن تا آخر مردادماه الآن هم که بعد از ۵ماه می‌گویند که بودجه نداریم تو رو خدا پیگیری کنید بلکه صدای ما به جایی برسه ممنونم.



سلام خسته نباشید. بنده یک نیروی کارگر در سازمان فضای سبز شهرداری ساری هستم. یک سال شروع به کار کردم با مدرک لیسانس. در سازمان‌های زیر نظر شهرداری حدود ۴۰۰ نفر نیرو به صورت روزمزد داره که اکثراً حدود ۴.۵ سال سابقه دارن، ولی فکری به حالشان نمیشه جالبِ حقوق پارسال روزی ۲۸ هزارتومان بود آخر سال افزایش دادن ۳۵ تومان. یعنی ماهی ۱۰۵۰۰۰۰ ت که خرج صبحانه و رفت آمد ازش باید کم کرد. یعنی از اون حداقلی بگیران و حقوق قانون کار خیلی پایین‌تر هستیم آن هم تو این گرانی. ۶ ماهه قول شرکتی شدن میدن هر ماه، اما خبری نیست و بهانه‌ی مالی میارن در صورتی که ۴ نفر از شورای شهر را به جرم فساد مالی دستگیر کردن. حالا هم از ترس فرمی مبنی بر شرکتی شدن روزمزد‌های همه‌سال‌ها امضا کردن، اما باز بقیه زدن زیرش نمی‌خوان همه رو انجام بدن و پارتی دار‌ها جز اصلی این لیست هستند.
از شما خواهش می‌کنم این موضوع شما پیگیری کنین به گوش بقیه افراد برسه شاید اتفاقی بیفتد تو این گرانی و سختی مستأجر متأهل ماهی ۱ میلیون تومان.


 

ساعت نه صبح پیامک رایگان مکالمه ایرانسل آمد، و ساعت یازده با اولین تماس شارژ پنجاه هزار ریالی خالی شد. هیچ راهی برای شکایت یا جوابگویی نیست. لطفاً پی گیری کنید، یا پولم را برگردانید.


 

سلام متأسفانه از اردیبهشت‌ماه کارت سوخت من گم شده و هنوزم صادر نشده اگر ممکنه خیلی از افراد با مشکل من مواجه شدن و کسی نیست ازش بپرسیم یا جایی نیست پیگیری کنیم اگر ممکن از طرف شما پیگیری بشه، چون ماه پیش گفتن ۲ هفته تا یک ماهه صادر میشه هنوزم چیزی صادره نشده است. 


 

روستای گوجه گز یکی از روستا‌های همسایه روستای توتورقان که نزدیک به ۵۰ سال است خالی از سکنه شده و تبدیل به خرابه شده بود این روز‌ها با همکاری اهالی روستا که ساکن سایر شهر‌ها هستند قرار است دوباره راه ساخت‌وساز را پیش بگیرد. استان زنجان شهرستان خدابنده روستای گوجه گز


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار