پرداخت تسهیلات با ضمانت سهام عدالت اجرایی شد

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس گفت: متقاضیان می‌توانند معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام خود را تسهیلات بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کریم ریگی زادگان از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات با ضمانت سهام عدالت خبر داد و اظهارداشت: بانک ملی ایران نخستین بانکی است که زیرساخت‌های لازم برای ثبت تقاضای دریافت و پرداخت این تسهیلات را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس با بیان این که در حال حاضر امکان ثبت تقاضای افراد‌ی که یارانه خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند، برقرار است، اظهار داشت: متقاضیان این نوع تسهیلات می‌توانند تا سقف ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت خود را به عنوان وام و با ضمانت سهام عدالت شان دریافت کنند.

او ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با نصب «اپلیکیشن ایوا» ثبت نام و احراز هویت خود را به صورت کاملاً غیرحضوری انجام دهند.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس درخصوص محاسبه مدت زمان بازپرداخت و سود این تسهیلات، گفت: تعیین سود و زمان بازپرداخت به صورت سیستمی خواهد بود؛ اما چنانچه متقاضیان تسهیلات دریافتی خود را ظرف مدت یک ماه بازپرداخت کنند، کارمزد آن‌ها صفر خواهد بود و عملاً کارمزد‌ی را پرداخت نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
جریان چیه ؟! از اخرای مرداد به اینور هیچ کدوم از بانک ها پرداختی نداشتن ؟ سهام فروخته شده 2 هزاری و 5 هزارتومنی بانک ها مربوط به همین اخرای مرداد ماه هست و دیگه نه چیزی فروختن ؛ نه چیزی واریز کردن و نه پرتفوی سهام داران بروز میشه !
آخرین اخبار