آشنایی قشر تحصیلکرده با محیط کسب و کار

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی با هدف آشنایی قشر تحصیلکرده با محیط کسب و کار اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی با هدف آشنایی قشر تحصیلکرده با محیط کسب و کار اجرا می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:


قابل توجه کلیه کارفرمایان بخش خصوصی وتعاونی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور آشنایی قشر تحصیلکرده با محیط کسب و کار، طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی را اجرایی نموده است.

کلیه کارفرمایان می توانند به سامانه کارورزی به نشانی www.Karvarzi.mcls.gov.ir مراجعه نموده و حداکثر تا یک دوم لیست بیمه خود اقدام به جذب کارورز نمایند و از مزایای این طرح بهره‌مند گردند.

طول مدت دوره کارورزی ۳ ماه است که براساس مقطع تحصیلی کارورز، کمک هزینه از طرف وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی به حساب کارورز واریز میگردد. پس از طی دوره چنانچه از سوی کارفرما استخدام گردد از مزایای معافیت بیمه کارفرمایی به مدت ۲۱ماه بهره‌مند می‌شود. همچنین در طول دوره کارورزی، کارورز از شمولیت قانون کار و تامین اجتماعی خارج است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.