حقوق معوقه کارگران فضای سبز شهرداری ایرانشهر + نتیجه پیگیری

پیام شما شهروندان عزیز در مورد حقوق معوقه کارگران فضای سبز شهرداری ایرانشهر توسط خبرنگار ما پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  پیام شما شهروندان عزیز در مورد حقوق معوقه کارگران فضای سبز شهرداری ایرانشهر توسط خبرنگار ما پیگیری شد.

 

 

متن پیام شهروندخبرنگار؛
با عرض سلام خسته نباشید چرا به وضعیت مالی کارگران شهرداری ایرانشهر رسیدگی نمی‌شود الان چهار برج حقوق نگرفتن با وضع اقتصادی کشور زندگی کردن برای کارگران شهرداری ایرانشهر خیلی سخته اگر چهار روز کارگران شهرداری نباشند کل شهر آلوده می‌شود، ولی هیچ مسئول رسیدگی نمی‌کند.


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد معوقه پرداخت کارگران فضای سبز شهرداری ایرانشهر را در پیوند (لینک) زیر مشاهده می‌کنید.

خبر خوش شهردار ایرانشهر برای کارگران زحمتکش شهرداری
شهرداری ایرانشهر از پرداخت حقوق و معوقات تعدادی از کارگران این مجموعه خبر داد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۱:۳۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
با سلام
بنده خودم کارگر فضای سبز شهرداری هستم. سه ماه حقوق نگرفتم از سال گذشته 2 ماه طلب دارم و در 10 سال گذشته هر سال قسمتی از حقوق ما پرداخت نشده و جالب این که شرکت های پیمانکار آمدند و رفتند قسمتی از حقوق ما را ندادند و از شهرداری تا ریال آخر پولشان را گرفتند و جالب تر این که از هر کارگر به طور میانگین 2.5 میلیون به عنوان سود برای شرکت پیمانکار میماند. ولی دولت حاضر میباشد هزینه اضافه داشته باشد ولی خودش با کارگر قرارداد نبندد.چون کارمندان پشت میز نشین مجبور میشوند از جای خود بلند شده و بر کار کارگران نظارت و بر کارها برنامه ریزی داشته باشند.اما هم اکنون نظارت با شرکت پیمانکار است.و باز جالب تر این که در واحد فضای سبز شهرداری به ازای هر 4 کارگر یک کارمند رسمی ناظر داریم.که هر چند ماه یه سری میزنند. جالب نیست
آخرین اخبار