دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

تضعیف خدمات دولت در جامعه خدمت به دشمن است

الله مرادی گفت: تضعیف خدمات دولت به نوعی بازی کردن در زمین دشمن است و نمی‌توان آنرا خدمت به جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تبریک هفته دولت و تسلیت ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: عاشورا انسان‌ها را هدایت کرد تا در جامعه آزاده زندگی کنند و آزاده بماند.

او افزود: در شرایط سختی که انقلاب اسلامی با تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان اسلام مواجه است فردی که بخواهد در جامعه عوام‌فریبی کند خدمات نظام را در منطقه زیرسوال می‌‌برد.

الله مرادی با اشاره به اینکه تضعیف خدمات دولت در جامعه خدمت به دشمن است، خاطرنشان کرد: تضعیف خدمات دولت به نوعی بازی کردن در زمین دشمن اتست و نمی‌توان آنرا خدمت به جامعه برشمرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: امروز تلاش‌های فراوانی در استان کردستان انجام شده اما عده‌ای برای منافع شخصی قصد دارند این خدمات را زیرسوال ببرند.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه شورای فرهنگی عمومی برای بررسی ناهنجاری‌های فرهنگی جامعه تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: نباید در این جلسات فقط به سخنرانی اکتفا کرد و همه باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از دل بپذیریم بعد در جامعه ترویج دهیم.

او عنوان کرد: مهمترین کار برای انجام امر به معروف این است که خود مردم این فریضه را قبول داشته باشند و با مردمی کردن امر به معروف ارگان‌هایی که در این راستا تلاش می‌کنند به هدف خود رسیده‌اند.

الله مرادی اضافه کرد: باتوجه به جایگاه شورای فرهنگ عمومی باید جلسات این شورا به موقع و منظم برگزار شود و مسوولان ارشد استانی باید در این جلسات شرکت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: باید در گسترش فرهنگ دینی و اعتقادات‌ دینی کوشا باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.