همه چیز درباره اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرکل امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی به سوالات مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان درباره اجرای متناسب سازی حقوق ها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید حیدری مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برنامه متناسب سازی مستمری‌ها که شامل همه گروه‌های مستمری بگیران اعم از بازنشستگان، مستمری بگیران و بازماندگان است مطابق بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کلید خورد، اظهار کرد: سناریو‌های مختلفی با حضور و مشارکت نمایندگان بازنشستگان در کانون‌ها طی ۳۷ جلسه کاری و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت سناریوی نهایی مصوب و از ماه گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: دوشاخص بیمه پردازی و مبلغ بیمه پردازی بسیار حائز اهمیت بودند که عوامل تعیین کننده در فرمول محاسبه ما لحاظ شدند.

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه سعی کردیم بر اساس عدالت بیمه‌ای حرکت کنیم و هر بیمه شده متناسب با آورده خودش از این مزیت بهره‌مند شود، اظهار کرد: طبیعی است که در خروجی مبلغ متناسب سازی، هرکه سابقه بیشتر یا مبلغ بیمه پردازی اش بیشتر بوده سهم بیشتری از این مبلغ دریافت کرده است.

حیدری ادامه داد: متناسب سازی بر اساس جداول پایه پرداخت حق بیمه انجام شده و کف پرداختی ما ۱۵۰ هزار تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در کنار بحث متناسب سازی افزایش کمک معیشت و کمک هزینه مسکن برای دومین بار در سال جاری افزایش یافت گفت: این مبلغ ۱۹۰ هزار تومان بود که به همه بازنشستگان پرداخت شد.

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات کارشناسی قرار شد مستمری بگیران حداقلی بگیر با ۳۰ سال سنوات از این پس کمتر از دومیلیون و ۸۰۰ هزار تومان و حداقلی بگیران با ۳۵ سال سابقه زیر ۳ میلیون تومان دریافتی نداشته باشند گفت: بنابراین آن‌ها که میزان مستمری شان تا آخر سال ۹۸ حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده بعد از متناسب سازی زیر مبالغ گفته شده دریافت نخواهند کرد.

حیدری در ادامه به سوالات مردم پاسخ داد.

حداقلی بگیر هستیم، چرا دریافتی ما زیر ۲ میلیون تومان است؟

حیدری گفت: پرداختی‌ها بر اساس قوانین و بضاعت ما صورت گرفته است. آن‌ها که زیر ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند و حداقلی بگیر هستند، قطعا مبالغ دریافتی شان کمتر خواهد بود. به عنوان مثال آن‌ها که ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند حقوقشان به دومیلیون و ۴۱۶ هزار تومان و آن‌ها که ۲۵ سال سابقه دارند حقوقشان به دو میلیون و ۴۸۸ هزار تومان رسیده است.

آیا برای ماه‌های آتی مبلغ متناسب سازی را مانند مردادماه، در قالب دو فیش دریافت می‌کنیم؟

وی افزود: خیر، از شهریور ماه در قالب یک فیش حقوقی پرداخت می‌شود و حقوق اصلی و مبلغ متناسب سازی هردو در یک فیش ارائه می‌شود.

آیا مبلغ متناسب سازی مبنای محاسبه ماده ۹۶ قرار می‌گیرد یا خیر؟

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: باید صبر کنیم تا جلسات کارشناسی و کمیته‌های تخصصی ماده ۹۶ در سال ۱۴۰۰ تشکیل شود. رویکرد مثبت است و در زمان خودش اعلام نظر خواهد شد.

چرا این مبلغ از ابتدای سال پرداخت نشد؟

وی اضافه کرد: متناسب سازی بر اساس بند ب ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کلید خورد. در این ماده توضیح داده شده که سازمان تامین اجتماعی موظف است متناسب سازی را در طول اجرای برنامه پنج ساله ششم توسعه اجرا کند که با مهیا شدن زیرساخت‌ها با قید فوریت عملیاتی شد.

آیا مبالغ متناسب سازی برای آن‌ها که مستمری شان در سال ۹۹ برقرار شده نیز تعلق می‌گیرد؟

حیدری تصریح کرد: این موضوع با رویکرد مثبت در دست بررسی است و در روز‌های آتی نتایج را اعلام می‌کنیم. تلاش می‌کنیم برای کسانی که در طول برنامه ششم توسعه به خیل بازنشستگان می‌پیوندند نیز بتوانیم قدمی برداریم.

آیا افزایش‌ها برای ازکارافتادگان کلی هم لحاظ شده است؟

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: مبلغ متناسب سازی به تمام گروه‌های مستمری بگیر اعم از بازنشستگان، ازکارافتادگان و مستمری بگیران تعلق گرفته؛ منتها بر اساس میزان سابقه پرداختی و آورده‌ای که داشته اند محاسبه شده است.

آیا متناسب سازی حقوق بازنشستگان شامل همکاران بازنشسته خود سازمان هم می‌شود؟

وی بیان کرد: بله، در ماده قانونی برنامه ششم توسعه به صراحت عنوان شده است کلیه بازنشستگان مشمول هستند بنابراین شامل حال این گروه هم می‌شود. جلسات تخصصی در حال برگزاری است و با دستور مدیرعامل که جلسات با قید فوریت به نتیجه برسد امیدواریم در روز‌های آتی به جمع بندی برسیم و برای شما هم محاسبه شود.

بابت حق مسکن چقدر به حقوق اضافه شده است؟

وی افزود: مزایای کمک هزینه معیشت توامان ۱۹۰ هزار تومان بود. مبلغ ۱۲۰ هزار تومان کمک معیشت و ۷۰ هزار تومان مبلغ حق مسکن که از اول مرداد ترمیم و اعمال شد.

آیا سنوات مشاغل سخت و زیان آور را در متناسب سازی محاسبه کرده اید؟

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تمام محاسبات ما بر اساس دو آیتم بیمه پردازی و مبلغ بیمه پردازی بوده است و برای آن‌ها که در قالب مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شده اند متناسب سازی مشاغل سخت و زیان آور محاسبه و سوابق آن‌ها در فرمول‌های محاسبات کامل درج شده است.

وی ادامه داد: صورت‌های مختلفی از بازنشستگی سخت و زیان آور داریم، از جمله قانون استفساریه که هرکس به نسبت سنوات سخت و زیان آوری می‌تواند از مزایای قانون سخت و زیان آوری بهره بگیرد. چه بسا تعداد زیادی افراد بازنشسته سخت و زیان آور داریم که با ۲۷ یا ۲۸ سال سابقه بازنشسته شده اند و سنوات مازادشان بر اساس سخت و زیان آوری محاسبه شده است. قطعا آن سنوات کامل هم در جدول ضریب ترمیم و هم در جدول ضریب پایه سنواتی قرار گرفته و کلیه مزایای مترتب در بخشنامه متناسب سازی به این‌ها هم پرداخت شده است.

چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مانند صندوق بازنشستگی کشوری انجام نشده است؟

حیدری گفت: برنامه‌ای که در این مرحله و در مرداد اجرا شد متناسب سازی حقوق بوده و با فرمول‌های خاص انجام شده که با صندوق کشوری متفاوت است. عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری شاید مشابه ما باشد، اما به لحاظ طیف جامعه هدف و شاخص‌های پرداخت حق بیمه متفاوت است.

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: بازنشستگان کشوری عموما ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند، اما در تامین اجتماعی با طیف بیشماری از افراد که از صفر تا ۳۵ سال و بیشتر سابقه بیمه پردازی دارند مواجه ایم. به عنوان مثال فردی که در اثر حادثه ناشی از کار حتی در روز اول جان خود را از دست بدهد خانواده اش تحت پوشش قرار می‌گیرند و از مستمری فوت بهره مند می‌شوند. ما به لحاظ فرمول‌ها با صندوق کشوری متفاوت هستیم.

وی ادامه داد: علاوه براین مابه التفاوت افزایش سنواتی مستمری‌ها را از اول سال محاسبه کردیم و متناسب سازی متفاوت از افزایش سنواتی بود و از اول مرداد ماه اجرا شد.

حداقل مبلغ متناسب سازی چقدر بود؟

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی افزود: حداقل مبلغ شامل افرادی است که ۱۰ و یا زیر ۱۰ سال سابقه دارند و بر اساس قانون تعیین تکلیف سوابق، زیر ۱۰ سال سابقه داشتند که آن‌ها بر اساس یک سوم مستمری دریافتی از مزایای متناسب سازی بهره مند می‌شوند.

چرا مبلغ‌ها متفاوت است؟

حیدری تصریح کرد: طبیعی است که سرانه واحدی بین همه تقسیم نشده و مبالغ با توجه به اینکه زمان برقراری مستمری کی بوده و چه مدت سابقه پرداخت حق بیمه داشته اند و با چه مبلغی بیمه پرداز بوده اند متفاوت است و لذا قابل مقایسه نیست. آن‌ها که زمان برقراری مستمری شان در سال‌های دورتر بوده حقوقشان افت بیشتری پیدا کرده و در فرمول‌ها از مبلغ بیشتری بابت متناسب سازی بهره‌مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی مبلغ افزایشی را بر اساس محتویات بیمه‌ای و حساب‌های انفرادی خودش بررسی و مشاهده کند. اگر فردی تصور کرد مبلغ متناسب سازی با فرمول‌ها همخوان نیست همکاران ما در ۱۴۲۰ آماده پاسخگویی به ابهامات هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگارستانیان
۱۹:۴۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشيد
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای کسانی که در سال 99 باز نشسته شدن چراتعلق نمیگیرد آخه با دومیلیون و صد هزارتومان میشه زندگی کرد با این همه تورم و گرونی.
خواهشا پیگیری نمایید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امیرآقایی کومله
۱۵:۴۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
باسلام بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم چرا یکبارهم شده بود وام نمیدهندمن هم چندجوان بیکاریدارم لطفاً برای رضای خدا مشکل مراحل فرمایید دستبوس شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
کمی باانصاف باش ایا شما بااین روش که سختی کار ما حساب نشدوخودتانا خودت بدی چه می گفتی با این روش گو ک لزنانه ۴درصد گرفتید که بازنشسته کنید ما راضی به این امر نبودیمخودت بودی چه میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
پولی که سالهاپرداخت کرده ایم باتورم امروز حساب کنید بدین به مردم این حقوق وهمسان سازی براخودتون گذشتیم ازسرخیرتون خجالت هم خوبه لااقل همسان سازی چهارصدهزارتومان اضافه برچه مبنایی حساب کرده این تخم مرغ دانه ایی 1500ت دلار32هزا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اردلان درونداصلبهکار افتاده
۱۹:۲۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
ریس محترم باسلاموخسته نباشید شما می فرماید که کارافتادگان کلی با آورده خود برایشان افزایش میشود یک کارگر ی بازداشتند.مریصی یا با افتادن اتفاقی کارافتادگی کلی شود با باهام پرداخت یک سال برایش افزایش بخور د این منطقی است با کارتان ماده حداقل بگیر شوده نباشید بااین ماده افزایش بخورد.لطفن،بنده وراهنمای بعدمراسم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۴۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
سالها بیمه پرداخت کردیم انصافا خودتون قضاوت کنین بعد ازسالها پرداخت بیمه الان که وقتشه که ماباخیال راحت استراحت کنیم بایددغدغه نداری وبی پولی ودغدغه هزینه درمان وهزینه زندگی وهزاردرد بی درمان داشته باشیم خدا ازتون نگذره که آخرعمری زندگی روبرامون جهنم کردین
Iran (Islamic Republic of)
خدانظر متقی
۱۳:۳۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
با سابقه ۱۴سال۱۱ماه و۱ روز حق بیمه سهم کارگر وکار فرما مبلغی دوسال آخر مبلغی ماهیانه درحدود ۹۰۰۰۰۰هزار بوده درهم سان سازی ۱۹۳۰۰۰ تومان شده با احتساب حق بیمه بسیار ناچیز است لطفا بررسی نمایید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام ما بازنشستگان سال ۹۹ همسان سازی را میخواهیم نه ۹۹هزارتومان تناسب سازی را بر طبق همان قانون که خودتان فرمودیت لطفا جوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
همسان سازی بازنشستگان به نفع دفتر نشینان تامین اجتماعی از نوع کار خود ناحید حیدری شدکه هرگزسختی کار راتجربه نکرده اند که بدانند سخت زیان اور یعنی چه که به این سادگی بیست سال محاسبه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۰۳:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام یه سوال معوقه ی همسان سازی کی واریز میشود توروخدا یکی جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
ناحیدحیدری از کجا پیداشده که سعی برپایمال کردن حق حقوق بازنشستگان دارد مگر می خواهد از جیب خودش بدهدکه با کلک وحقه می گوید سخت زیان اور را محاسبه کردیم اگر محاسبه کرده اید پس کو پولش
Germany
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
مکه آون شماره که اعلام کردید جواب میدهد در شعب تامین اجتماعی هم که مراجعه میکنیم می گویند ما کاره ای نیستم سازمان خودش برسی کرده خانم دکتر حیدر نگذارید که اینگونه بشود
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته
۱۱:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
صلوات بر محمد وآل محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
چرا من با اینکه سی سال شغل سخت داشتم و آخر هشتادو نه بازنشسته شدم سنوات مشاغل سخت محاسبه نمیشودوسی روز حقوق میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید برای باز نشسته ها با 30 سال و20 سال خیلی کار خوبی کردید دست شما درد نکنه ولی تو رو خدا برای بازنشسته ها با 10 سال که خانمی هستم با 60 سال سن فکری کنید وبیشتر اضافه کنید تا ما هم بتوانیم نفسی بکشیم با ماهی 600 700 تومان بخدا که نمیشه زندگی کرد سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
دروغگوهای بزرگ چقدربین بازنشستگان تامین اجتماعی ودیگربازنشستگان تبعیض قائل میشویدخداجواب یک یک شمارابدهد
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۱۶:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
بنده با سی سال سابقه ۹۹۶۰۰۰ریال افزایش حقوق داشتم این همسان سازی کو پس کل دنیا فهمیدند که چندر غاز به حقوقها اضافه پس ۲۸۰۰۰۰۰۰ریال کسی گرفته بیا اعلام کن ممنون میشم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
جعفرامیدی زاده
۱۵:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
باتوجه ب پرداخت 4درصدسخت وزیان اوروپرداخت حق 4درصدبیمه سربازی یعنی پول ایناروپرداخت کردم بابید 34 سال سابقه محاسبه میشوه چون حق بیمشودادم براپرداخت اجهافولحاظ نشده براگرفتن حاضرولی برادادن حساب نکردن
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۵:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
به دلیل ناتوانی در کار کردن مجبور شدم روی ده سال خودم رو بازشسته کنم....ما ده ساله ها نه عضو کمیته امدادیم نه یارانه معیشتی میگیریم فقط اسم بازنشستگی تامین اجتماعی رو با خود یدک میکشیم....ما در تهیه نان خوردن مشکیل داریم....من از آقای رئیسی درخواست دارم به این موضوع رسیدگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
شیشماه از سال ۱۳۹۹ در حال گذر هست آقایان مسولین خواهشاً وضعیت حقوقی شهریور ماه را با حذف نقایص پرداخت فرمایید . شاید که اگه دچار مرگ کرونایی نشدیم . متوجه بشویم که بلاخره حقوق و افزایش و همسان سازی ما بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
خبرنگار محترم ، لطف کنید این حق و ناحق تامین اجتماعی رابه گوش مسویل شنونده برسان
برای حرف ما که گوش شنوا نیست !
شما یک کاری انجام بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
بنده سال۹۴با۲۷سال سابقه وچندسالی ازخدمتم مشاغل زیان اوربودوباضریب محاسبه وکل سابقم۳۸سال شد وبنده با۳۵روزبازنشسته شدم و۳سالازسابقم سوخت وکارفرماسال۹۴مبلغ۳۵میلیون پول۴درصد به تامین اجتماعی پرداخت نموده وخودم ۵میلیون پول سربازیم که درجبهه جنگ بودهپرداخت کردم درکل سال۹۴ جمعا ۴۰میلیون پول نقد پرداخت کردیم اگران زمان باانپول ملکی میخریدم الان شده بود۲۰۰میلیووالان سودبانکی ۲۰۰ میلیون ماهی چهارمیلیون است این عدالتی بود درموردهمسان سازی مشاغل زیان اور
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام چرا ما که راننده سنگین وریم با بیمه پردازی بالا متناسب سازی کردین پانزده سال سابقه دارم حقوقم شده یک و صد ایا یک بازشسته تامین اجتماعی با استرس کار کنه همش تو راه بند باشه الانم باسن شصدهفت دیابتی هستم میتونم بااین یک وصد هم خانواده رو تامین کنم هم دارو بخرم شما جواب بدین عدالت کحاس پس همسان سازیتون این بود حق یک راننده این بود ؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
مهوش فرهادی لمر
۱۲:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام من از حقوق خودم راضی نیستم با بالا ۲۶ سال حقوق من دوملیونو دویست یعنی ک چی حق ما این نبود با یک بچه مریض وبی سرپرست اصلا عدالت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که عادلانه نیست کسی که از کارافتاده‌ی کلی شده ب نظرتون خودش خواسته که اینطور بشه مسلماً اگه این اتفاق براشون نمیفتاد بیمه‌ی بیشتری پرداخت میکردن..یه فکر اساسی برای اوناییکه از کارافتاده‌ی کلی شدن و دیگه نمیتونند جایی مشغول ب کار بشند بکنید وگرنه بازنشستگان که اکثرا شغل قبلی خودشون رو ادامه میدن.
Iran (Islamic Republic of)
حسن پور
۰۹:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
خیلی بی رحمی هست یکی ۷۰ درصد از کار افتاده میشه مثل با ۸سال سابقه بعد ۲۰۰ تومان اضافه بشه هرسال همین قدر که اضافه میشه پس برای این اشخاص همسان سازی نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
شمااصلا به تورم توجه نداریدببینیدچنددرصداقلام راگران کرده اید همانقدربه حقوق اضافه کنیداصلا این حقوقهاجورنیست بازندگی کردن مگریک پدرخانواده نبایدبعدازبازنشستگی استراحت کندوموقعیت برای جوانان فراهم شود
Iran (Islamic Republic of)
مهرزاد
۰۹:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
حرفهای که کسی را قانع نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
من با ۳۰ سال سابقه بیمه چرا زیر ۲میلیون ۸۰۰ هزار تومان حقوق میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ا ع
۲۳:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا تامین اجتماعی بعد از متناسب سازی فقط 200 هزار تومن واریز کرد پس دو میلیون وهشتصد کجا رفت همش دروغ بود
Iran (Islamic Republic of)
نادرحسین نژادنودهی مستمری بگیر
۲۳:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه این صدقه ایرا که بنام متناسب سازی اضافه کردند فقط پرداخت حق بیمه ومدت انرا درنظر گرفتند ولی این همه گرانی وتورم افسار گسیخته را درنظر نگرفتند واین کارشان واقعا ظالمانه نخواستیم این شندرغازو بایدشرم کنید بااینکه همه روزه قیمت اجناس بالا میره بعداز سالها که تمام بازنشسته ومستمری بگیران از بیداد تورم وگرانی نابود شدند باید با انجام اینکارشرمسار باشید
France
مخمد جعفر جدیری
۲۳:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا خجالت نکشیدید ازاین همسان سازی من که با مدرک دکترا و۱۰سال اخر خدمتم مدیر واخرین سقف بیمه را پرداخت کردم این حقوق را باید بگیرم همسان ساژی شد برای خودیها نه بیمه گذاران
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۲:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خدا ازتون نگذره. آه بچه هامون گریبان گیرتون بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خدا جوابتون بده . چوب این ظلمتون رو میخورید
Iran (Islamic Republic of)
نصرت اله
۲۲:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
32سال 6 ماه و11 روزدارم 2سال ان خدمت سربازی و10سال ان کار سخت و زیان او ر سال98دریافتیم 2380000 هزار تومان اما سال99 دریافتیم80000 32ایا این متناب سا زی خواهش بنده رسیدگی و عدالت واقعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بااین صدقه دادن ها فقط باید پول آب وبرق وو...
بدیم وشکممون سیر کنیم بااین گرونی هیچ فرقی برامون نکرد همون بدبختی بودیم هستیم هی نگین همسان سازی ومنت نزارین
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل پروانی
۲۲:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
حتما آقای سالاری یادشان نرفته.وقتیکه خبرنگار سوال کرد کسانی که از کار افتادگی دارند متناسب سازی به چه شکلی برای ایشان اجرا میشود پاسخ دادن مانند کسی که سی سال بیمه پرداخت کرده است محاسبه می‌شود آقای سالاری ما میگذریم از حقمون ولی مطمئن باشید خدا حق النآس را نمی‌بخشد
Iran (Islamic Republic of)
آَشنا
۲۲:۲۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام ما تاامینیها خود مسولین هم می دانند که نه وام ضروری داریم نه وام مسکن داریم نه وام کالا داریم نه وام فرزندان داریم
ونه فروشگاه داریم و نه کارت طلایی و نه خیلی امکانات دیگر
خودتان هم می دانیید اصلان با امتیازات آنها قابل مقایسه نیست
بعنوان مثال بنده هفت سال است برای دو ۲ ملیون وام در کانون
شهر الوند قزوین در نوبتم وهر وقت مراجع میکنیم میگویند اسم شما درنیامده خودشما قضاوت کنیید خدا جواب اینطور کانونییها رابده و شما بگیید برای دو ۲ تومان وام تاکی صبرکنییم و چرا مسولین برنامه بهتر وراه وروش و.......اندیشه ای این باند بازییها و پارتی بازییهای کانونییها را یه جوری جعمع‌ اش میکردند شما را به ول لله به دین به همین ماه عزیز یه راه بهتر و فکر بهتر برای ما تا امیینیها بیندایشید واله الله ما جوان داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
آقایان سازمانتامین اجتماعی این ضرب المثل را شنیدید که میگن صدای طبل از دور خوش است کشوری ها از روز استخدام تا پایان خدمتشان بین ۳۰ تا ۳۵ سال بیمه کامل پرداخت کردن وتمام آنها دارای مدارک تحصیلیدانشگاهی لیسانس وفوق لیسانس دکترا ستن نه بن دارند نه جیره دارند نه مسکن میگرفتن و نه مثل شما عیدی و پاداش کلان میگرفتن اینها هم تابع قانون کشوری هستن و ۱۴ سال منتظر هم سان سازی هستن وحقوق مختصری میگیرند اگر
عرضه ولیاقت داری طبق قانون از حقوقت
دفاع کن چکار به بازنشستگان کشوری دارد
مگر آنها در باره شما حرفی میزنند دیگه با شعور و منطق حف بزنید این چرندیات چیند یک کلام میگید یک کام میگید لشکری و کشوری بس دگه خودتان را اینقدر خوار نکنید ....
Germany
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
حقوق بازنشستگیمو پنج سال زدند . گفتن نامتعارف است
در حالی که اینطوری نبود حکم کارگزینی داشتم
گفتم اون مازاد حق بیمه ای که از من گرفتید برگردانید
گفتند نمی شه .خدا از شون نگذره
الان هم سختی کار داریم بیست سال حساب کردند
در حالیکه ۴درصد از کارخانه گرفتند سال ۹۵مبلغ۳۷ میلیون
گرفتند فقط حق خوری را خوب بلدند. خدا از شون نگذره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یک بازنشسته
۱۷:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام، برای بنده هم ۵ سال و نامتعارف محاسبه شد ولی با شکایت به دیوان پس از حدود یکسال و نیم براساس ۲ سال محاسبه شد و حق به حقدار رسید . شما هم باید به دیوان عالی شکایت کنید و مدارک مربوطه را ارایه دهید تا به حقوق مناسب زحمات خودتان را بگیری. موفق باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
این که میگین در دو فیش یعنی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
محمود شاداب
۲۱:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام بدادماکه کار سخت و زیان آور بودیم برسیم من با 35روز بازنشسته شدم اما حقوقم را 20ساله حساب کردن حقوقم را بخدا حق ناراضیان کردن و باید اون دنیا جواب بدهند این انصاف نیست لطفا بررسی کنید ما که دستمان به جایی نمی رسد اما به خدا شکایت می کنیم و واگذار به خدا می کنیم
Turkey
علی
۲۱:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام: بین خودشان فرمول تنظیم کردند برای حداکثری که همه این افراد عضو کانون هستند فقط آنها راضی باشند بقیه را هیچ ملاحظه فرمائید صدای هیچ کدام از کانون‌ها در نمی آید چه کار دارند بقیه چگونه زندگی می کنند بس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا آنهایی که ۲۰ سال سابقه دارند حقوقشان ۲۴۰۰۰۰۰تومان ولی کسی که ده سال سابقه دارد ۸۰۰۰۰۰هزا ر تومان اگر نصف اون هم بگیرد باید بشود ۱۲۰۰۰۰۰ هزار تومان اگر متناسب سازیه درصورتی که من هفت سال از این ده سال را سخف بیمه پرداخت کرده ام اما سه سال آخر را نه، چون بعد از چند سال پرداختم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
شما اصلا ده سال زیان آور رو مورد محاسبه قرار ندادیت با وجود پرداخت چهار درصد این ده سال ، ولی در حق افرادی که ۲۰ الی ۲۵ سال در شرایط سخت کار کردن اجحاف شده ، از خدا بترسید بر اساس قانون برای مشاغل زیان آور هر سال ۱/۵ محاسبه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
باسلام خانم حیدری منم مثل شما یه خانم هستم فرق من شما اینه که شما سمت حقوق بالای دارید ولی من یه مستمر بگیر هستم به دوتا دختر و اجاره نشین با حقوق امیلیون ۶۰۰ بوده با همسان سازی شده دومیلیون من بااین کرایه بدم خرج خونه دکتر چکارکنم خودتو بزار جای زنان بی سر پرست بادومیلیون چکار میکردی توروخدام انصاف داشته باشید مگه ما از کشوری لشگری چه فرقی داریم اگه آون دنیارو قبول دارید به فکر ما هم باشید تو اون دنیا چه جوابی داری بگی از خدا بترسین انصاف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۱:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
دولت تدبیر بجای اینکه بدهی خودش را به تامین اجتماعی بپردازد از جیب بیمه شده ها با اضاف کردن مبلغ پرداختی ماهیانه میخواد این طرح را انجام بدهد با افزایشی غیرقابل تحمل برای خانواده ۳ نفره ۷۱۲ هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۲۰:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
برید حق بازنشسته را بديد مربی خارجی بخورند امید وارم در ماه محرم تا آخر عمر آب خوش از گلوتون پایین نره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بازنشستگان کشوری درطول خدمت یک چهارم حق بیمه نسبت به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت کردند اما جالب است قرار است درمهرماه باافزایش ۹۰درصدی حقوق برخوردارشوند جالبتر اینکه به بهانه همسان سازی حقوق مارا حدود ۲۹ درصد افزایش دادند و مشخص نشد ۳۲۰۰۰میلیارد کجا رفت لذا درصورت افزایش ۹۰درصدی کشوری رئیس کانون مستمریبگیران باید جوابگوی ماباشد
Iran (Islamic Republic of)
نژادی
۲۰:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه باز هم مثل همیشه کلاه گشادی سر بازنشستگان تامین خصوصا سخت و زیان آور گذاشتن اولا همسان سازی با متناسب سازی دو مقوله جدا از هم هستند قانون به هیچ عنوان رعایت نشد و حداکثر بگیران که از شامل مدیران میشود بالاترین درصد را دریافت کردن بعبارت ساده تر قانون من در آوردی برای مدیران و حد اکثر بگیران وضع شد بینواتر از کارگران سخت و زیان آور نداریم
Iran (Islamic Republic of)
Nehst Taheri
۲۰:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام ب بازنشتگان،مسؤلین ما ب تنها چیزی ک فکر نمیکنندمردمند،مردم بازیچه دستشانند،این دوروز دنیا میگذرد،برای بازنشستگان سختروبدتر،
خدا آنها را نمیبخشد،همین دنیا چوبشو میخورند،این حقوق ما ازحلقومشون ب این راحتی پایین نمیره،شهادت خدا کافیست
Iran (Islamic Republic of)
رضامحمدی
۲۰:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
جناب حیدری سلام وعلیکم. من راننده با24سال بیمه بازنشست شدم ومبلغ320000هزارتومان بابت متناسب سازی بمن اضافه شده چرا
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۹:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
مسولان برای شما چراباید حقوق نجومی وغیره باشد برای مابازنشسته ها ومستمربگیران‌وازکارافتاده کلی آنقدرپرداخت میکنید خودتان خوب میدانید دارید چه کارمیکنید فقط پول اجاره خانه هست اونم کجای تهران وشهرستانهای دیگه شایدروستا به این مبلغ بدن
همه چیزتومملکت بیش ازده برابرشده تمام پایه های حقوق باید۱۰برابربیشتر‌اضافه بشه
واگذارتان فقط به الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
هرسال از اول آفتابه ولگن هفت دست و شام ونهار هیچی هی حرف مفت می‌زند تا برسه به سال بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۹:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
الان‌ یک بسته ماسک ازبسته ۱۳هزارتومان به۱۵۰هزارتومان رسیده همه چیز تومملکت ماحداقل ۱۰برابربیشترشده بایدحقوق بازنشته ها وازکارافتاه های هرکدام به تناسب خودش ۱۰برابربایدبشه مسولی که ازخدانمیترسی پول تلفن کردن دختروپسرت وخانمت فقط هرکدامشان به جداگانه ازحقوق بنده ازکارافتاده کلی که هستم ۲۳۴۶۰۰۰هزارتومان حقوقمه متاهل عیال بار‌مستاجرتاکی میخواین خفه مان کنین بخدانفسمان بالا نمیادبسه دزدی واختلاس
Iran (Islamic Republic of)
نصرالله نجفی‌‌
۱۹:۰۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سابقه سخت. زیان آور در این طرح ح محاسبه نشده من بیست سه سال سابق سخت وزیان آور دارم دوسال خدمت سربازی تازه یک‌ونیم سال جبهه دارم که نیاوردم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با ۳۵ سال سابقه دو ملیون و هشتصد هزار دریافتیمه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
از کار افتاده یعنی بیماری که توان کار نداره بنظر شما میشه با این مقدار حقوق هم اجاره خونه داد هم بچه ها برن مدرسه هم خورد هم رفت دکتر چرا هیچ قانونی برای از کار افتادها اعمال نمیشه بخدا ما توان خرید نداریم با این تورم که روزانه هزینه ها میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۸:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا من ک 5 سال بیمه بیکاری گرفتم از دولت و با 31 سال سابقه بازنشته شدم باید 2300000 بگیرم اگه بیمه بیکاری جزو سابقه حساب میکردین میشدم 31 سال ولی الان فقط 25 سال برام بیمه زدن
این انصافه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۷:۵۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بازنشتگان کشوری همه ۳۰ سال سابقه ندارند جهت اطلاع من کسانی رو سراغ دارم که ۲۴ سال و ۲۵ سال بازنشتگی گرفتن ولی درست همسان سازی شدن چرا الکی حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم که حق بازنشستگان سخت و زیان آور رو ضایع کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چراباداشتن 34سال سابقه بیمه دریافتی حقوق مردادماه ما2میلیون و300هزارتومان بودآیااین همسان سازی معقولانه س لطفاپیگیری کنید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
این صدقه سازی بود نه همسان سازی
Iran (Islamic Republic of)
رضا کاظم پور
۱۷:۲۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشی برادر و خواهر خبرنگار یک خط برای ایسارگران جبهه بنوییید ایا کمکی به انها میشود خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۷:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خداوند گذشت نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام به خانم ناهید حیدری بگوئید شما که به روز قیامت منعقد هستید روی پل صراط باید حداقل جوابگو بازنشستگان کارهای
سخت و زیان اور باشید و انشاءالله در محضر حق و حقیقت هم بتوانید جوابگو باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
درآورد مشاغل سخت وزیان آور کاملا کذب میباشد ثمر ایشون
Iran (Islamic Republic of)
افسرحسنی
۱۷:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
باسلام لطفا نظرات منو بزارید سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خانم حیدری بازنشسته گان سختی زیان اورمگر۴درصد پرداخت نکردندودرضمن۲سال پرداخت سربازی نیزلحاظ نشده است عدالت این است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام من 24سال سابقه دارم
ولی برای من 20سال حساب شده
خواهشن رسیدگی شود سخت زیان آور بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا کاظم پور
۱۷:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام شما رابخدابیمه ما رادرست کنید به برادران ایسارگرجبهه هم کمکی کنید خداحافظ خدانگهدارشما
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
مستمری بگیر ازکارافتاده جزیی هستم به من هم اضافه شده یانه
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۶:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با سلام، چراماده 83قانون تامین اجتماعی علیرغم دستور رئیس جمهور احمدی نژاد اصلاح و اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام کی به دادبازنشستگان سخت وزیانآور میرسین خدا میداند هی امروز وفردامکنن بابا کی جواب گوست حق ما این نیست
Iran (Islamic Republic of)
اسلام نجفی
۱۶:۱۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با سلام دلیل اینکه بعد از مرگ مستمری بگیر حقوق آن فرد به نصف تقلیل یافته و نصف حقوق به همسر ویپرداخت میشود چیست و چرا برا ی باز نشسته گان کشوری و لشکری اینطور نیست ؟آیا همسر آنها با هم فرق دارند ؟دلیل چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
سید عقیل بنی هاشمی
۱۵:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با عرض سلام بنده جانباز هستم در دریافت مستمری هم برایمان تاثیری دارد یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
سید عقیل بنی هاشمی
۱۵:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با عرض سلام بنده جانباز هستم در دریافت مستمری هم برایمان تاثیری دارد یا خیر
United Arab Emirates
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام مگر بازنشستگان کشوری که دارای۵نفر بودند و حق بیمه آنها مثل بازنشستگان تامین اجتماعی و شاید هم کمتر بوده چرا آنها با۳۰ کار و پرداخت حق بیمه بایستی حقوق آنها بیشتر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باشد لفظا پیگیری کنید فیش های آنها را ببیند و بعد دنباله کنید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
چای
۱۵:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
باسلام خانم حیدری بنده با۲۵ سال راننده کامیون دوماه بازنشسته شدم دریافتیم ۲۰۵۰۰۰۰ تومانه همکاران من با۲۲ سال با ۳سال پرداخت کمتر
دریافتیشون ۲۳۵۰۰۰۰ تومان به قول خودتونهرکه سابقه بیشتر یا مبلغ بیمه پردازی اش بیشتر بوده سهم بیشتری از این مبلغ دریافت خواهان کرد به
شما این عدالت به شعبه سازمان مراجعه میکنی کسی جواب گو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام افرادی که 25 سال کار کردن 5سال را کار فرما ودولت واریز کرده با 30سال سابقه و30 روز حقوق پس چرا 25 سال محاسبه شده
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی رضاسجادی
۱۴:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام حقوق مستمربگیران کار افتاده تامین اجتماعی خیلی کم است بایداضاف بشودبااین تحریم اقتصادی که دشمن درست کرد خیلی مشکل شده زندگی فکری بشودوسایل زندگی گران شده است باسختی زندگی می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
ما باز نشستگان تامین اجتماعی که با شرایط سخت و زیان آور بازنشسته شده ایم نسبت به این موضوع همسانسازی حقوق معترض هستیم واعتراض خودراعملا نشان خواهیم داد وشکایتمان را به دیوان خواهیم بگرد.
Iran (Islamic Republic of)
عفت
۱۴:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
تمامه حرفهایی که زدین دروغ ازآب درامد کی ده ساله ها رونزدیک کردین به حقوقه اصلی فقط رجوع همتان با خدا اگه خانمه حیدری دانستی با حقوقه 800تومان زندگی کنی اونوقت حسابه فقط یک ماه خودتو بزار جای ما
Germany
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
کلی حق ها پیمال شد اصلان سخت زیان آور حساب نکردن فقط حرف میزنن خدا باید به داد مابرسه وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا کسی که دریافتی آن مبلغ ۴۹۰۰۰۰۰تومان دریافتی داشته مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰تومان اضافه شده ولی کسی که زیرچهارملیون نهصد گرفته ولی ۷۵۰۰۰۰اصافه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خانم حیدری چرا همسانسازی از کارافتادگان باید طبق سالهای خدمت محاسبه بشه . مگر ما به اختیار خودمان بیمار شدیم در صورتی که در کمیسیون حقوق ما با سی سال سابفه محاسبه شده که اگر غیر از این باشه دور ازمنطق و انصاف . واقعا چطور می توانید حق افراد بیمار که توان کارکردن را ندارند نادیده بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
امیر آذرفر
۱۴:۲۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام حاضرم در هر محکمه ای حضور پیدا کنم و ثابت کنم تمام موارد فوق که از سوی مدیر کل بیمه ای در این صدر آمده کذب
و توجیه میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
یعنی با ماهی ۸۹۰ تومن میشه زندگی کرد با ۷۲ سال سن با داشتن عروس و داماد و نوه خدا از سرتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۴:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من شوهرم بیمه ش ۲۸ ساله بود که بطور ناگهانی سال ۸۴ بود فوت کرد الان برای همسان سازی و حق مسکن و خواربار کلا دویست تومن به ما تعلق گرفته که الان حقوقمون شده دو میلیون و دویست و چهل هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
امین‌الرعایا
۱۳:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
تکلیف‌جان‌بازانی‌که‌بالای‌بیست‌سال‌سابقه‌کاربودندوقرارشددولت‌مابقی‌سنوات‌راپرداخت‌کندوباسی‌سال‌سابقه‌بازنشست‌شوند‌حالا. تکلیف‌ماچی‌میشودکه‌الان‌من‌با22سالسابقه‌ودوسال‌سابقه‌جبهه‌ودوبارمجروحیت‌الان‌حقوق‌من‌شده2460هزارتومان‌ماهابایدچکارکنیموبه‌کی‌وکجاشکایت‌بکنیم. باتشکر
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خانم حیدری در مورد تناسب سازی مشاغل سخت وزیان آور به سفسطه متوسل شده ،قطعا سنوات کامل این مشاغل در محاسبات شما رعایت نشده، حتی آن ۴ درصد آضافه که از این گونه مشاغل گرفته اید در محاسبتون نیست
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۳:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
آقا دارن دروغ می گن من با ۲۸ سال سابقه و بر اساس سختی کار بازنشسته شدم با سابقه ۳۹.۵ که ۳۵ روز بابت اون حقوق می دهند با فرمولهایی که در بخشنامه سازمان جهت متناسب سازی اعمال می کنند به بنده بر اساس همان جداول و محاسبات ۲۸ سال محاسبات انجام شده . تو این مملکت یعنی کسی نیست بیاد فیش حقوق چند تا مثل منو بگیره ببینه حق با کیه.چرا در نظام اسلامی باید دائم دنبال حق و حقوقمان بدویم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۳:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
لطفا یکی به سوال اینجانب پلسخ دهد ،چرا صریب افزایشی حداکثر بگیران از متوسط بگیران بیشتر شده ،این اصلا منطقی و قابل قبول نیست ،لطفا علت را توضیح دهید
Canada
سعید
۱۳:۳۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
این حقوق ها کفاف این زندگی رو نمیده اینا چرا مردم رو رها کردن بابا این ملت نباشن این ملت نابود بشن شماام چیزی براتون نمی مونه شماام نابود میشین سن کشور داره میره بالا جون ها نمیتونن ازدواج کنن چرا به داد مردم نمیرسین
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۲۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام چرا وام به ما تامین اجنمایی‌نمیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
پس اون کسی که سر کار قطع نخاع شده بره بمیره که براش حادثه کاری پیش اومده و نتوانسته بیشتر حق بیمه پرداخت کند .
شما که انقدر قانون مداریت ابتدا حداقل مستمری را طبق قانون پرداخت میکردید بعد سراغ همسان سازی بروید
Iran (Islamic Republic of)
نصرا.. فارس
۱۲:۳۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من با سی سال پرداخت بیمه در سال نود و هفت باشست سال سن باز نشست شدم و یک فرزند معلول بیست ودوساله او هم تحت کفالت خودم هست ی خانواده چهار نفره مردادماه زیر دو ملیون حقوق من واریز شد. چه کسی باید رسیدگی کند.‌‌‌‌‌‌.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
دوستان تا بحال کجا دیده شده که ملت خواسته ای داشته باشن اجابت بشه؟ همیشه با یکسری توجیه مسولین کاری میکنند که دلمون بحالشون بسوزه وکمکشون کنیم. ممنون از توضیحات و توجیهات سر کار خانم حیدری اگه واقعا سازمان مشکل داره مبلغ واریزی منو نصف کنین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خوش به سعادتت که وضعت خوبه خدا بیشتر بهت بده
Iran (Islamic Republic of)
یه بازمانده تامین
۲۳:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خانم حیدری بارها گفتند که کسانی که سالهای دور بازشسته شده اند باید در همسان سازی بیشتر دریافت کنند...پدر مرحوم من سال75 بازنشسته شد ولی فقط 150هزارتومن بابت همسان سازی دادند چرا؟ حقوق ما هیشه از حداقل(30 روز) بالاتر بود ولی مرداد ماه یکباره افتادیم پائین!!! کجا باید شکایت کنیم تا رسیدگی کنند؟
آخرین اخبار