رخداد‌های پیش روی امروز سوم شهریور ۹۹؛

از نشست خبری وزیر نیرو تا افتتاح خط ششم و نهم سراسری و ۵ ایستگاه تقویت فشار گاز

سوم شهریور ماه همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت دولت، وزرا و مسئولان به بیان عملکرد‌ها و افتتاح پروژه‌ها خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با ورود به ماه شهریور، هفته گرامیداشت دولت خودنمایی کرده و مسئولان و رسانه های کشور به مناسب سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و یارانشان به بیان عملکردهای دولت طی یک سال گذشته می پردازند.
 
برنامه های این روزها نیز رنگ و بوی گرامیداشت مقام دولت را به خود گرفته است، تا جایی که رضا اردکانیان وزیر نیرو نشست خبری را به برای تشریح عملکرد خود با اصحاب رسانه ترتیب داده است. 
 
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی نیز برای تشریح عملکرد این نهاد در  یک سال گذشته نشست خبری با اصحاب رسانه خواهد داشت.
 
امروز در ادامه مراسم گرامیداشت دولت، پروژه بهره برداری از خط ششم و نهم سراسری و ۵ ایستگاه تقویت فشار گاز با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهور انجام خواهد شد. 
 
همچنین غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی برای تشریح عملکرد سامانه صدور کد یکتا نشست خبری را با اصحاب رسانه ترتیب داده است.  در ادامه روز سوم شهریور، امور برنامه ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی نیز به تشریح عملکرد این وزارت خانه خواهد پرداخت.
 
شما می توانید سوالات خود از مسئولانی که برنامه حضور آن ها در جمع اصحاب رسانه را در مطالب فوق خوانید، در همین خبر با ما به اشتراک بگذارید تا مستقیما پرسشگر سوالات شما از مسئولان کشوری باشیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار