افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ طرح عمرانی خدماتی در بخش مرکزی کاشان

فرماندار کاشان گفت: ۹ طرح عمرانی خدماتی در بخش مرکزی کاشان با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: به همین مناسبت ۹ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در بخش مرکزی کاشان امروز افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

او با بیان اینکه برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اختصاص یافته است، ابراز داشت: این طرح‌ها علاوه بر درآمدزایی برای روستاییان منطقه باعث توسعه گردشگری و همچنین استفاده بهینه از آب در مصارف کشاورزی می‌شود.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه یکی از این طرح‌ها مربوط به نیروگاه خورشیدی در روستای سن سن است، تصریح کرد: برای این نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

او با بیان اینکه یکی دیگر از این پروژه‌ها آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح روستای آب شیرین در جاده قم-کاشان است، افزود: برای اجرای این پروژه نیز اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مرتضایی گفت: امسال در هفته دولت ۲۷۸ طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ... به ارزش تقریبی ریالی بیش از سه هزار میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.