بهره برداری از چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی در قصرشیرین

در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قصرشیرین چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی در قصرشیرینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : بهره برداری از چهار طرح عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

او گفت : این طرح‌ها شامل افتتاح ۲ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۹۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه، احداث یک واحد مسکن مددجویی محرومیت زدایی بهزیستی در روستای سید سعید از توابع این شهرستان و افتتاح یک طرح مشاغل خانگی با ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی یک نفر است.

او ادامه داد: دولت همواره خدمات بسیار مناسبی را برای حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمند جامعه ارایه کرده است و در این راه نیز گام‌های ارزشمندی برای ساخت مسکن، ارایه خدمات کمک معیشتی، اشتغال و درمان اقشار ضعیف برداشته است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات دولت برای مناطق محروم و مرزی است که در این راه با وجود مشکلات اقتصادی اعتبارات خوبی را در این مناطق هزینه کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.