کرمانشاه رتبه نخست سوادآموزی کشور را کسب کرد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با حمایت دستگاه‌های مشارکت پذیر، اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی، بهبود کیفیت، اصحاب رسانه، معلمین، آموزش دهندگان موفق به کسب رتبه اول کشوری در حوزه سوادآموزی شده‌ایم.

کرمانشاه رتبه نخست سوادآموزی کشور را کسب کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با حمایت دستگاه‌های مشارکت پذیر، اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی، بهبود کیفیت، اصحاب رسانه، معلمین، آموزش دهندگان و… موفق به کسب رتبه اول کشوری در حوزه سوادآموزی شده‌ایم که توسط وزیر کشور از استاندار کرمانشاه در این زمینه قدردانی شد.

او گفت : در مجموع از یک هزار و ۸۰۰ امتیاز، استان کرمانشاه موفق به کسب یک هزار و ۶۹۹ امتیاز شد که بالاترین امتیاز کسب شده در بین استان‌های کشور است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: این امتیاز معادل ۳۹/‏۹۴ درصد مجموع امتیازاتی است که در چهل سال گذشته بی سابقه بوده و بالاترین درصد امتیاز سنوات گذشته مربوط به سال ۹۷ بوده‬ که معادل ۰۶/‏۹۰ درصد است.

نوروزی‌فرد گفت: این معاونت در شاخص‌های مسئولیت پذیری آموزش و پرورش، تدوین و اجرای برنامه عملیاتی، طرح شتاب بخشی به سوادآموزی، تأسیس و تقویت مراکز یادگیری محلی، طرح آموزش مقدماتی رایانه (icdl)، طرح حلقه‌های کتابخوانی، طرح خواندن با خانواده، برگزاری نشست‌های کتابخوانی، طرح ویژه نماز (کلید بهشت)، تبلیغ و ترویج، آموزش توانمندسازی کارکنان و آموزش دهندگان، هزینه کرد منابع، تشکیل شورای پشتیبانی و نتایج مکتسبه و تشکیل جلسات بهبود کیفیت حائز رتبه شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار