وزیر نیرو خبرداد؛

احداث ۱۵۰ هزار واحد مسکونی برای وزارت نیرو

اردکانیان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۵۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارکنان و بازنشستگان وزارت نیرو احداث می‌شود.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در گفت‌وگوی آنلاین با کارکنان وزارت نیرو اظهار کرد: تفاهم‌نامه وزارت نیرو با وزارت راه و شهرسازی برای احداث ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری کشور برای تامین مسکن کارکنان و بازنشستگان است.

او افزود: تفاهم‌نامه مربوطه در چارچوب سیاست‌های دولت و با هدف کمک به رفع بخشی از مشکل مسکن کارکنان وزارت نیرو، بین «وزارت راه و شهرسازی» و «وزارت نیرو» امضا شده و کارگروهی متشکل از معاونان و مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی نیز برای پیگیری این تفاهم‌نامه تشکیل شده تا با استفاده از امکان‌های وزارت نیرو و شرکت‌ها، مسکن مناسب برای کارکنان تهیه شود.


بیشتر بخوانید


اردکانیان توضیح داد: امسال با کمک کارکنان و مجموعه صنعت برق اوج مصرف تابستان را با ۱۱ درصد عرضه بیشتر انرژی و بدون خاموشی ناشی از کمبود تولید سپری شد، در حالی که تمام دنیا به دلیل شیوع کرونا با کاهش تولید و مصرف انرژی رو به رو بودند، تابستان ۹۹ امسال با افزایش تولید انرژی و تامین تقاضای بالای مصرف در داخل کشور با موفقیت سپری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار