طولانی شدن روند بیماری کرونا خانواده‌ها را دچار آسیب روحی کرده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خانواده‌ها بعد از طولانی شدن روند بیماری دچار آسیب‌های روحی زیادی شده‌اند و باید برای بهداشت روان آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پارس تاب آوری را رمز عبور از بحران کرونا عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها بعد از طولانی شدن روند بیماری دچار آسیب‌های روحی زیادی شده‌اند و باید در زمینه بهداشت روان تلاش کنیم تا این آثار ماندگار نشود.

او همچنین با اشاره به تلاش‌های نیروهای حوزه درمان برای مقابله کرونا، حمایت و حفاظت از کارکنان حوزه سلامت را خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی خواند و بیان کرد: پزشکان و نیروهای بخش درمان انسان‌های از جان گذشته‌ای هستند که با وجود همه مشکلات بدون منت خدمات ارائه کردند و این موضوع، وظیفه ما را در حمایت از این عزیزان سنگین‌تر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با قدردانی از حمایت‌های شورای راهبردی پتروشیمی و شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عنوان کرد: با دریافت کمک‌های شورای راهبردی بسیاری از تجهیزات مورد نیاز خریداری شد و مدافعان سلامت برای خدمت‌رسانی به مردم از آن‍ها استفاده می‌کنند.

نماینده شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هم از کمک ۱۴ شرکت پتروشیمی به حوزه سلامت خبر داد و افزود: با حمایت مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی حاضر در منطقه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای حمایت از مدافعان سلامت پرداخت شد.

غفاری بیان کرد: ۱۶۰ قلم کالا به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیارد ریال خریداری و در بخش‌های مختلف حوزه سلامت به کار گرفته شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.