تصاویر لو رفته از ساعت‌های فیت‌بیت ۳ و فیت‌بیت سنس

تصاویر لو رفته از ساعت‌های فیت‌بیت ۳ و فیت‌بیت سنس، خبر از وجود قابلیت‌های بسیار خاصی در این ساعت‌ها می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصاویری از ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت ۳ و فیت‌بیت سنس که قرار است اواخر سال جاری روانه بازار شوند، در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر از یک‌ سری تغییرات در طراحی ظاهری در مدل‌های جدید این سری ساعت‌های هوشمند، خبر می‌دهند. همچنین برخی از قابلیت‌ها و امکانات جدید این محصولات را نشان می‌دهد.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این کمپانی آمریکایی در سری جدید محصولات خود همچنان طراحی دکمه‌های فیت‌بیت ۲ را تکرار کرده است. با اینکه دکمه ساعت هوشمند نسل قبلی برجسته‌تر بود، اما به نظر می‌رسد که Fitbit Versa 3 دارای دکمه‌ای ظریف‌تر در مکانی مشابه خواهد بود. بر اساس گزارش وب‌سایت 9to5Google اینطور گفته می‌شود که این دکمه به صورت یک حفره در داخل محفظه است که می‌تواند مانند نمونه موجود در Fitbit Charge 3 و Charge 4، لمسی و یا فشاری باشد.

تصاویر لو رفته بیانگر قابلیت کنترل صوتی ساعت‌های جدید فیت‌بیت

ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند جدید Fitbit

طبق عکس‌های منتشر شده از محصولات جدید فیت‌بیت، اینگونه برداشت می‌شود که این ساعت‌ها دارای مشخصه‌های دیگری همچون کنترل‌کننده صوتی، مکان‌یاب و GPS و قابلیت ضدآب بودن نیز باشند. با توجه به آیکون‌های نشان‌دهنده چنین ویژگی‌هایی که در قسمت پشتی ساعت به‌چشم می‌خورد، یک آیکون دیگر به شکل قلب در مدل فیت‌بیت سنس وجود دارد که بیانگر مجهز بودن این ساعت هوشمند به نمایشگر ضربان قلب است. با این وجود طبق گزارش وبسایت 9to5Google، هر دو مدل این ساعت‌های هوشمند دارای چنین ویژگی‌ خواهند بود و در نتیجه ممکن است که این علامت در مدل فیت‌بیت سنس نشان‌دهنده عملگر‌های ECG/EKG روی این ساعت باشد.

براساس اخبار به‌دست آمده، فیت‌بیت سنس در دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد این در حالی است که با توجه به تصاویر لو رفته، فیت‌بیت ورسا ۳ تنها در رنگ مشکی تولید و روانه بازار می‌شود. تا به امروز کمپانی سازنده ساعت‌های هوشمند فوق، اطلاعات دقیقی از این محصولات ارائه نکرده و  این درحالی است که وبسایت 9to5Google ادعا می‌کند که این ساعت‌ها قرار است در اواخر امسال رونمایی شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.