درخشان: پرسپولیس با ۲ گل حریف را شکست می‌دهد/ فریبا: بهترین گلزنان و گلسازان لیگ، استقلالی هستند

۲ کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی، توضیحاتی را بیان کردند.

حمید درخشان و بهتاش فریبا بازیکنان اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی ۹۳ در مرحله نیمه نهایی جام حذفی توضیحاتی را بیان کردند.

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد این بازی، اظهار داشت: این دیدار برای هر ۲ تیم مهم است. استقلال برای اینکه سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند می‌خواهد در این بازی به برتری برسد. پرسپولیس هم برای اینکه طی دومین سال متوالی در کسب جام‌های داخلی دبل کند، به دنبال قهرمانی در جام حذفی خواهد بود.

او افزود: هر ۲ تیم در بازی آخر خود پیروز شده اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند. با توجه به اینکه مسابقه بدون تماشاگر است، فقط شرایط فنی در زمین حکمفرما خواهد بود و تیمی که از تمرکز کافی برخوردار باشد به پیروزی می‌رسد. ضمن اینکه هر باشگاهی از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر باشد برنده می‌شود. من فکر می‌کنم پسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست می‌دهد.

درخشان در خصوص تغییر داور بازی، بیان کرد: این کار اینقدر اشتباه بود که به نظر من نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد. اینکه داوری انتخاب شود و سپس تغییر کند اعتبار جامعه داوری را زیر سوال می‌برد. این موضوع نشان می‌دهد که ثبات تصمیم گیری در کمیته داوران وجود ندارد. حتما این اتفاق روی بازی تاثیرگذار خواهد بود.

او درباره تقابل خط حمله استقلال و دفاع پرسپولیس، تصریح کرد: قبلا مدافعان پرسپولیس با مهاجمان استقلال رو به رو شده اند و از کیفیت آن‌ها با خبر هستند و یحیی گل محمدی حتما برای این موضوع تدابیری خواهد اندیشیده است. ضمن اینکه خط هافبک و حمله پرسپولیس هم از قدرت خوبی برخوردار هستند.

فریبا: بهترین گلزن و گلساز لیگ، استقلالی هستند

بهتاش فریبا سرپرست اسبق استقلال در خصوص این دیدار، اظهار داشت: دربی همیشه برای هر ۲ تیم سختی‌های خودش را دارد. آقای گل (دیاباته) و آقای پاس گل (مهدی قایدی) لیگ برتر عضو استقلال هستند و وریا غفوری از شرایط خوبی برخوردار است. بازیکنان استقلال با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، انگیزه خوبی دارند. امیدوارم دانشگر به این مسابقه برسد تا در دفاع وسط، تیم ما دچار مشکل نشود. علی کریمی هم که بهترین هافبک وسط ایران است، امروز شنیدم در تمرینات شرکت کرد و حضورش کنار ریگی قدرت استقلال را افزایش خواهد داد.

او افزود: پرسپولیس در خط دفاعی قدرت خوبی دارد و کمترین گل خورده را ثبت کرده است. به نظرم بازی قشنگی می‌شود هر چند در جام حذفی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد. استقلال برای این دیدار شرایط خوبی دارد و امیدوارم به پیروزی برسد.

فریبا درباره تغییر داور بازی، بیان کرد: تغییر داور کار اشتباهی بود. ظهر مسابقه باید اسم داور را اعلام می‌کردند. این موضوع حرف و حدیث به وجود می‌آورد و هر تیمی ببازد داور را مقصر می‌داند. اصلا به شخصی که بازی را قضاوت می‌کند کاری ندارم، اما کمیته داوران اشتباه بدی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.