ملایری گفت: مجموع پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در سطح شهرستان میامی ۵۹ پروژه عمرانی می‌باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ملایری فرماندار میامی گفت: ۵۹ پروژه عمرانی به تفکیک برای دستگاه‌های آب و فاضلاب شش پروژه، منابع طبیعی و آبخیزداری چهار پروژه، اوقاف و امور خیریه یک پروژه، راه و شهرسازی چهار پروژه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور عشایری هرکدام سه پروژه، دهیاری‌ها ۲۲ پروژه، آب منطقه‌ای یک پروژه، شرکت توزیع نیروی برق ۱۰ پروژه و شهرداری میامی دو پروژه است

او افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار میامی بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه سرمایه گذاری و اعطایی تسهیلات دولتی پنج پروژه از سه دستگاه راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیاردو ۱۸۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

ملایری گفت: با توجه به اینکه بخش کشاورزی محور توسعه شهرستان بوده بیشترین پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به کشاورزی بوده است.

او افزود: در این هفته سه پروژه دولتی کلنگ زنی می شود، این پروژه‌ها مربوط به ادارات برق، منابع طبیعی و آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان است.

فرماندار میامی به ادامه کار پروژه جاده میامی به جیلان اشاره کرد و تصریح کرد: این پروژه از مصوبات سفر استانی ریاست جمهور به استان بوده است و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان در سفر خود به میامی در خصوص جاده میامی به جیلان قول تامین اعتبار مابقی ۷ کیلومتر اول این مسیر را دادند.

ملایری در خصوص اتمام پروژه بیمارستان میامی گفت: برآورد ۱۵ میلیاردی برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده است که رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان سمنان نیز قول تامین اعتبار این پروژه و تکمیل آن تا دهه فجر را دادند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.